Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 13 Αυγούστου 2019

Επιστολή Επιχείρησης νυφικών -βαφτιστικών για κακοπροεραιτο καταναλωτή

Προς την Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού Καταναλωτικών Διαφορών Ηρακλείου


Γειά σας,
Ονομάζομαι .......και διαθέτω επιχείρηση με εμπόριο Νυφικών – Βαπτιστικών και είδη Γάμου –
Βάπτισης τώρα και 12 χρόνια με την ονομασία....... Σας αποστέλλω την προσωπική επιστολή αυτή για ένα
πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζω με κάποια πελάτισσα μου. Το πρόβλημα λοιπόν έχει ως εξής : ήρθε μια πελάτισσα με το
όνομα..... και με όνομα συζύγου .........., η οποία μου έκλεισε έναν γάμο και μία βάπτιση
για της 28/7 στο κέντρο ............ Αφού λοιπόν συμφωνήσαμε για το τι θα κάνουμε τότε της ζήτησα μιαπροκαταβολή για να της δώσω και μια απόδειξη ώστε να κλείσουμε την συμφωνία μας με αποτέλεσμα να προσπαθεί ναμας κάνει παζάρια για να τις κάνουμε καλύτερη τιμή και να μας λέει ότι δεν θέλει απόδειξη, φυσικά εμείς ούτε καλύτερη
τιμή της κάναμε αλλά και την απόδειξη κόψαμε (κάτι που δεν τις άρεσε καθόλου) και τις εξηγήσαμε ότι αυτό δεν μπορεί
να γίνει να της κόψουμε χρήματα και να μην εκδώσουμε απόδειξη για το ποσό της προκαταβολής όπου ήταν 300 ευρώ
και μας το έδωσε τελικά σε δόσεις αλλά ούτε και για το ποσό το υπόλοιπο.
Όταν λοιπόν έφτασε η μέρα της διακόσμησης εμείς πήγαμε στο κέντρο με τα πράγματα για να αρχίσουμε να
στολίζουμε στης 12 το μεσημέρι Της 28/7, παρολαυτα στο κέντρο γινόταν άλλη βάπτιση χωρίς βεβαία να μας έχει
ενημερώσει κανείς και με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να στολίσουμε. Παρόλο τους 38 βαθμούς κελσίου εμείς
περιμέναμε στο κέντρο 6.30 ώρες έως ότου να τελειώσει η άλλη βάπτιση για να μπορέσουμε να αρχίζουμε να στολίζουμε
αφού ο Γάμος και η Βάπτιση της πελάτισσας μας ήταν 19.00 – 19.30. Αφού λοιπόν στολίσαμε και είδαμε την πελάτισσα
μετά τον γάμο της και μας είπε χίλια ευχαριστώ και για αυτά που κάναμε αλλά και για την λίγη ώρα που είχαμε τελικά να
στολίσουμε και την εκκλησία αλλά και το κέντρο, φύγαμε με ικανοποίηση για το αποτέλεσμα παρόλο την δυσκολία της
εκδήλωσης. Μετά την εκδήλωση και αφού δεν την είχαμε ενοχλήσει καθόλου για ταυπόλοιπα χρήματα (για τον λόγο ότι
σκεφτήκαμε να τους αφήσουμε να χαλαρώσουν μετά το γάμο τους και την βάπτιση του παιδιού τους) και αφού δεν
είχαμε καμία απολύτως επικοινωνία από την ίδια για να μας δώσει τα χρήματα που μας όφειλε, της ζητήσαμε τα χρήματα
μας τα οποία ήταν υπόλοιπο 580 ευρώ. Η συγκεκριμένη κυρία λοιπόν άρχισε να μας λέει ότι ο στολισμός που κάναμε δεν
ήταν αυτός που είχε κλείσει παρόλο που την ημέρα του γάμου της ήταν πανευτυχείς για το αποτέλεσμα και ότι δεν θα μας
πληρώσει γιατί οι κατασκευές που της βάλαμε άρχισαν να χαλάνε από την ζέστη. Επίσης εκτός του ότι εσκεμμένα
προσπαθεί και μας είπε ότι δεν θα μας πληρώσει άρχισε να μας απειλή ότι θα μας βγάλει σε όλα τα side και θα μας κάνει
δυσφήμιση όπως και τελικά το έκανε. Επίσης μας απειλούσε ότι θα μας πάει στην ΣΔΟΕ γιατί δεν έχει πάρει την απόδειξή
της (όπου έχουμε εκδώσει εμείς) και αφού βέβαια δεν μας έχει πληρώσει σε αντίθεση βέβαια με εμάς που διαθέτουμε
όλα τα νόμιμα παραστατικά . Της προτείναμε να σταματήσει κάθε είδους δυσφήμιση που κάνει και να συναντηθούμε να
κουβεντιάσουμε πιο είναι το πρόβλημα και γιατί δεν θέλει να μας πληρώσει. Παρόλαυτα το μόνο που έκανε ήταν να μας
στέλνει διάφορα μηνύματα στο κινητό χωρίς να θέλει να συναντηθούμε και να μας απειλεί ότι θα πει και τις κουμπάρας
(όπου είχαμε αναλάβει και αυτή στην ίδια εκδήλωση) να μην μας πληρώσει .
Εμείς σαν επιχείρηση τώρα και 12 χρόνια ουδέποτε είχαμε κάποιο πρόβλημα με κάποιο πελάτη μας αντιθέτως
έχουμε πάρα μα πάρα πολλούς ευχαριστημένους πελάτες και μπορούμε να το αποδείξουμε σε αντίθεση με την πελάτισσά
μας που εσκεμμένα προσπαθεί με χίλιους τρόπους να μην μας πληρώσει και να μας εκθέτει. Θα ήθελα λοιπόν να σας
παρακαλέσω να μου πείτε τι μπορώ να κάνω για να δικαιωθώ και να πληρωθώ την δουλειά μου. Έχουμε στην διάθεση
μας αλλά και στην δική σας, όλα τα μηνύματα της αλλά και όλα τα νόμιμα παραστατικά από εμάς. Απευθύνομαι σε εσάς
ώστε να βρεθεί μια εξωδικαστική λύση, σε αντίθετη περίπτωση που δεν θα βρεθεί λύση θα διεκδικήσω τα χρήματα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: