Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2020

Ε.Π.Κ.Κρήτης ,καταγγέλλει Επιθετική εμπορική πολιτική. από τους εναλλακτικούς προμηθευτές, ηλεκτρικού ρεύματος . Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 25-9-2020 Πολλές είναι οι καταγγελίες και τα παράπονα των καταναλωτών , που φθάνουν στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για τους εναλλακτικούς προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος, όπως ότι δέχονται συνεχείς τηλεφωνικές οχλήσεις και δελεαστικές προτάσεις, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να αναρωτιούνται ποιο είναι το συμφέρον τους. Επ΄αυτού η ΄Ενωση Προστασία Καταναλωτών Κρήτης , συμβουλεύει: Προσοχή , οφείλουμε να γνωρίζουμε τα παρακάτω, γιατί πολλοί καταναλωτές υπό την πίεση της οφειλής σπεύδουν να αλλάξουν πάροχο: - Η αλλαγή προμηθευτή ρεύματος, δεν επιτρέπεται, εφόσον δεν έχουν εξοφληθεί, ή δεν έχουν διακανονιστεί οι οφειλές προς τον υφιστάμενο προμηθευτή. - Οι «Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις» (ΔΕΔΔΗΕ, ΑΔΜΗΕ, ΥΚΩ, ΕΤΜΕΑΡ) και οι χρεώσεις υπέρ τρίτων Δημοτικά Τέλη, ΕΡΤ, λοιπές χρεώσεις κλπ. είναι ίδιες ανεξαρτήτως προμηθευτή και επομένως, οι μειώσεις που διαφημίζουν οι εταιρείες είναι πολύ μικρότερες, στον τελικό λογαριασμό. - Αν και επιτρέπεται να συνάψουμε σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος στο σπίτι μας ή ηλεκτρονικά ή με τηλεφωνική συγκατάθεσή μας, καλό είναι να το αποφεύγουμε. Ωστόσο, έχουμε δικαίωμα να αλλάξουμε γνώμη και να υπαναχωρήσουμε χωρίς αιτιολογία εντός 14 ημερών. - Δεν υπερβαίνουμε τις 1600 και κυρίως τις 2000 kWh το 4μηνο, διότι οι χρεώσεις ΥΚΩ εκτοξεύονται! Ουσίας,έχουμε το δικαίωμα ,να αλλάξουμε πάροχο , ηλεκτρικής ενέργειας, αφού μελετήσουμε με προσοχή όλα τα παρακάτω: - Κάνουμε έρευνα αγοράς ,Δεν αλλάζουμε προμηθευτή υπό πίεση, - Υπολογίζουμε, αθροίζοντας τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, τις kWh που καταναλώνουμε σε ετήσια αλλά και 4μηνιαία βάση. Αν έχουμε νυχτερινό τα αθροίζουμε ξεχωριστά. - Ζητάμε έγγραφες προσφορές, από τις εταιρείες με βάση τα kWh, για σταθερές τιμές χωρίς ΦΠΑ σε όλη τη διάρκεια της σύμβασης. - Προσοχή, δεν «τσιμπάμε» από τις δελεαστικές άπαξ προσφορές, ολιγόμηνες εκπτώσεις, δωρεάν συνδέσεις, ασφάλιση, μπόνους, χωρίς πάγια κλπ. που ελάχιστα επηρεάζουν το τελικό κόστος. - Στην "προσφορά "πρέπει να αναφέρεται η τιμή του παγίου, για το ημερήσιο ή και το νυχτερινό ρεύμα, το μονοφασικό ή το τριφασικό, της αρχικής εγγύησης και αν υπάρχει έκπτωση συνέπειας. - Σε πολλές περιπτώσεις, δεν πληρώνουμε εγγύηση, αν καταθέσουμε πάγια εντολή πληρωμής σε τράπεζα. Αφού λάβουμε και συγκρίνουμε 3 τουλάχιστον προσφορές αποφασίζουμε λαμβάνοντας υπόψη και τα εξής: - Δεν υπογράφουμε τη σύμβαση ,για αλλαγή προμηθευτή πριν την μελετήσουμε προσεκτικά. - Ενημερωνόμαστε για την ελάχιστη διάρκεια της σύμβασης π.χ. δύο έτη και αν υπάρχει πρόστιμο (ποινή) πρόωρης διακοπής της σύμβασης πριν τη λήξη. - αν υπάρχουν κριτήρια αναπροσαρμογής (αύξησης) της χρέωσης. - τη συχνότητα έκδοσης των λογαριασμών (μηνιαίος κτλ.) και τους τρόπους εξόφλησης. - τη διαδικασία και το χρόνο διακοπής της σύνδεσης λόγω οφειλής. Για πληροφορίες. και ενημέρωση ,στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στα τηλ.2821092306 και 2821092666 Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη -- ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35 Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2 Email: epkxan@gmail.com Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306

Δεν υπάρχουν σχόλια: