Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Τρίτη 22 Μαρτίου 2022
Οφειλέτες , ελάτε στην Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για να ρυθμίσουμε τα χρέη σας, με το δικό σας ΜΠΟΡΩ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 22-3-2022
Η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, με πάνω από 12 χρόνια εμπειρία στα δάνεια και Πιστώσεις, μεγάλη εμπειρία στον χρηματοοικονομικό τομέα αναλαμβάνει τη ρύθμιση των οφειλών σας «κόκκινων» δανείων , ενήμερων κ.α, σε Τράπεζες, Funds και Εταιρείες Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (ΕΔΑΔΠ), μέσω εξωδικαστικής μεσολάβησης και συγκεκριμένα:
1. Είτε με μελετημένη και εξιδικευμένη πρόταση σας , συμφωνα με την οικονομική σας ρευστότητα στην/στις Τράπεζα/ες, στο/στα Funds ή στις Εταιρείες Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (ΕΔΑΔΠ),
2. Είτε σύμφωνα με το νέο πτωχευτικό νόμο (4738/2020) "Ρύθμιση οφειλών και παροχή δεύτερης ευκαιρίας”, μέσω της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Εξωδικαστικής Ρύθμισης Οφειλών, που τηρείται στην Ε.Γ.Δ.Ι.Χ. (Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους). Εφόσον γίνει έλεγχος και πληρείτε τις προϋποθέσεις (για περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα μας στην ενότητα-δράσεις-χρηματοοικονομικά εδώ).
Προκειμένου να σας συνδράμει η΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, μέσω του γραφείου νομικής προστασίας στη ρύθμιση των οφειλών σας, θα κάνετε τα εξής βήματα:
ΒΗΜΑ 1ο: Επικοινωνείστε με την ΄Ενωση στο τηλ.2821092306 ή στο :email epkxan@gmail.com κλείνοντας ραντεβού για προσωπική επικοινωνία , με τους οικονομοτεχικούς , για ενημέρωση, καθοδήγηση και Συμβουλευτική
ΒΗΜΑ 2ο: Αφού έχουμε τις προυποθέσες ,ρύθμισης του χρέους μας και επιθυμούμε την διαχείρηση της υπόθεσής μας,στην/στις Τράπεζα/ες, στο/στα Funds ή στις Εταιρείες Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (ΕΔΑΔΠ), από την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, εγγραφόμαστε μέλος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης με Ταυτότητα και ΑΦΜ ΚΑΙ Εξουσιοδότηση προς την Ενωση , μέσω gov.gr ή με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ (κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας για το κείμενο που θα πρέπει να περιέχει η συγκεκριμένη εξουσιοδότηση)
Διευκρίνιση: Σε περίπτωση που εκκρεμεί υπόθεσή σας στον ν. Κατσέλη/Ν.3869/2010 (εάν δηλ. δεν έχει εκδοθεί οριστική απόφαση ή εκκρεμεί έφεση) για να γίνει οποιαδήποτε εξωδικαστική διαμεσολάβηση, θα πρέπει να παραιτηθείτε με αίτηση παραίτησης στο δικαστήριο, όπως ο νέος πτωχευτικός νόμος προβλέπει.
Προσοχή !!! Η επικοινωνία, με τους οικονομοτεχνικούς και νομικούς συμβούλους , η δημιουργία φακέκκου ,η Εξωδικαστική μεσολάβηση σε Τράπεζες, Funds και Εταιρείες Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (ΕΔΑΔΠ), είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλα τα μέλη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου