Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2022

ΚΑΤΑΓΓΕΛΊΑ ΚΑΤΑΝΑΛΏΤΡΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ

"Καλημέρα σας, όταν κάποιο κατάστημα κοροϊδεύει τους πελάτες, βάζοντας τιμές βιτρίνας διαφορετικές από ότι καλούμαστε να πληρώσουμε στο ταμείο, μπορώ να κάνω σε εσάς καταγγελία? Αν ναι, με ποιόν τρόπο? Φυσικά έχω φωτογραφία της βιτρίνας και την απόδειξη αγοράς." ΠΡΟΣΟΧΉ!!! Η παραπάνω καταγγελία ,ενέχει παραπλάνηση και απάτη, αδικήματα που εισέρχεται ο Ποινικός Κώδικας. Αρμόδιοι να παρέμβουν άμεσα είναι, το Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και Εμπορίου 1520 και τα Ποινικά Δικαστήρια Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ως αποδέκτης αυτής της καταγγελίας, συμβουλεύει Επειδή, η παραπλάνηση του καταναλωτή είναι σοβαρό ποινικό αδίκημα και για να αποδοθεί χρειάζεται αποδεικτικό υλικό , όπως φωτο, αποδείξεις, Επειδή, η καταγγελία ,οφείλει να εξεταστεί εάν ο έμπορος έδρασε από δόλο, η κατά λάθος και επειδή ο κάθε καταναλωτής οφείλει όταν διαπιστεύσει παρόμοια ενέργεια ,οφείλει να αντιδράσει άμεσα προς τον έμπορο για να υπάρχει και η αιτιολόγηση της πράξης , διαφοράς (από την βιτρίνα στο ταμείο) εφιστούμε την ΠΡΟΣΟΧΉ των καταναλωτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: