Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

"Υπόδειγμα αίτησης παραπόνου-καταγγελίας" για κακή τηλεφωνικής παροχής

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Έπειτα από καταγγελίες καταναλωτών, για κακή παροχή τηλεφωνικών υπηρεσιών,
(αυθαίρετη διακοπή, χρέωση μη συμφωνηθείσα, χαμηλότερη ταχύτητα ιντερν, κλ.π)
από διαφόρους παρόχους,(τηλεφωνικές εταιρείες), η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, στηρίζοντας τα
δικαιώματα των καταναλωτών, παραθέτει αίτηση την οποία μπορεί κάθε καταναλωτής
να συμπληρώσει και να την αποστείλει στην τηλεφωνική εταιρεία που έχει συνάψει σύμβαση,
και να διεκδικήσει τα δικαιώματά του.΄Εμείς του υπενθυμίζομε ότι, έχει δικαίωμα στην επιλογή,
έχει δικαίωμα να κάνει χρήση σε ότι αγοράζει, έχει δικαίωμα να ακυρώσει μία σύμβαση όταν
ο πάροχος παραβιάζει τους όρους της σύμβασης, έχει δικαίωμα να διεκδικεί αποζημίωση.

ΑΙΤΗΣΗ

( ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ )

Ονοματεπώνυμο………………………………………………….

Οδός…………………………Αριθ…...Πόλη……………………

Τηλέφωνο……………………………./.…………………………

Φαξ…………………….e-mail…………………………………..



ΠΡΟΣ



Επωνυμία Παρόχου/Εταιρίας…………..………………………..

Οδός…………………………Αριθ……Πόλη…………………..

Τηλέφωνο………………….......Φαξ…………………………….

e-mail……………………………………………………………..



Ιστορικό

Είμαι κάτοχος της τηλεφωνικής σύνδεσης με αρ……………………………….……..

Επειδή……………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………………. …………………………………………………………………………………………....…………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………



Με την παρούσα ΖΗΤΩ:

1. Την ΑΜΕΣΗ Ακύρωση της σύμβασης ώστε να μεταφερθεί η γραμμή μου σε πάροχο της επιλογής μου.

2. Την διαγραφή οποιασδήποτε χρέωσης μου καταλογίζετε ή ενδέχεται να μου καταλογίσετε στο μέλλον.

3. Την καταβολή αποζημίωσης για την ζημία που υφίσταμαι από την πλημμελή παροχή των υπηρεσιών σας.

Με ρητή επιφύλαξη για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου.



Κοινοποίηση:

1 Ε.Π.Κ.ΧΑΝ Φάξ 2821092666 epkxan@gmail.com

2. Υπουργείο Ανάπτυξης, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Φαξ: 210 3842642, e-mail: info@efpolis.gr

3. Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων

Φαξ: 210 6105049, e-mail: info@eett.gr



ΗΜ/ΝΙΑ………………





Ο/Η ΑΙΤ………

Σημείωση: Έντυπα του υποδείγματος της παραπάνω αίτησης, μπορεί κάθε καταναλωτής
να προμηθευτεί από την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, αλλά και να ενημερωθεί περαιτέρω.

Η Πρόεδρος
Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: