Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ "Εντονο το φαινόμενο του κραχτισμού στο Ενετικό Λιμάνι των Χανίων"

Επειδή το φαινόμενο του κραχτισμού, από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο Ενετικό λιμάνι, δεν λέει να σταματήσει,
αλλά δυστυχώς έχει πάρει και φέτος ανησυχητικές διαστάσεις,και δεν περιορίζεται μόνο, στους καταναλωτές, που επιθυμούν να κάνουν
τον περίπατό τους στο λιμάνι απολαμβάνοντας την φυσική ομορφιά του, αλλά έχει αρχίσει να επηρεάζει και τους ίδιους τους επιχειρηματίες
οι οποίοι άρχισαν να ανταγωνίζονται ποιος θα χρησιμοποιήσει περισσότερους κράχτες, στην επιχείρησή του καταγγέλλοντας ο ένας τον άλλο
για την μη νόμιμη αυτή συμπεριφορά, σε μία παραγωγή καταγγελιών, επιθετικών υβριστκών συμπεριφορών,.αλλά και
δεχόμενη, παράπονα πολιτών, ξένων και ντόπιων τουριστών, που έχουν ενοχληθεί πιεστικά από τους "κράχτες" τραβώντας τους
κυριολεκτικά από το μανίκι, για να προτιμήσουν τις επιχειρήσεις τους, η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, έκανε έρευνα για τους "κράχτες" στο Ενετικό λιμάνι, και πραγματικά διαπίστωσε
την 'υπαρξη του φαινόμενου του κραχτισμού, από τις περισσότερες επιχειρήσεις.
Η προσφερόμενη εικόνα, μπορεί να χαρακτηριστεί, το χειρότερο εργαλείο τουριστικής προβολής της περιοχής και του τόπου μας.Μας θυμίζει επετειακές
κινήσεις, που δεν κοσμούν το λιμάνι μας.Το θεωρούμε "μάστιγα για το τουριστικό προϊόν " αλλά και γριζάρισμα της πανέμορφης εικόνας του ιστορικού
λιμανιού.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, σε καμία περίπτωση δεν συναινεί, με την ύπαρξη των "κραχτών" καλεί τις επιχειρήσεις" άμεσα "να αλλάξουν επιχειρηματική συμπεριφορά,
να χρησιμοποιήσουν,τους υπαλλήλους τους, σε καθήκοντα που άπτονται των αντικειμένων τους, να αποσύρουν τους "κράχτες" που έχουν διαθέσει σαυτή
την δραστηριότητα.που αφενός απαγορεύεται εκ του Νόμου,και αφετέρου παραβιάζουν το δικαίωμα της ελεύθερης βούλησης των καταναλωτών, να επιλέξουν
την επιχείρηση που εκείνοι επιθυμούν.
Επειδή η "άγρα πελατών είναι ποινικό αδίκημα" , ζητάμε από τις αρμόδιες υπηρεσίες να επέμβουν και να μας προστατεύσουν, δεν ανεχόμαστε άλλο να μας
παρενοχλούν, δεν φταίμε σε τίποτα, να δεχόμαστε αυτή την φορτική πίεση των "κραχτών¨" την ώρα που εμείς επιλέγουμε να κατέβουμε στο Ενετικό Λιμάνι.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΣΤΙΑΤΌΡΙΩΝ-ΑΝΑΨΥΚΤΗΡΊΩΝ-ΚΑΦΕΜΠΑΡ κ.λ.π


.-'Οτι παραγγείλουμε πρέπει να αναγράφεται στον τιμοκατάλογο

-Πληρώνουμε μόνο ΄το έχουμε παραγγείλει

-Το "κουβέρ" έχει καταργηθεί από το έτος 2008

-΄Εχουμε δικαίωμα επιλογής θέσης και προϊόντων

-Απαγορεύεται η "άγρα" πελατών

-Για οποιανδήποτε παροχή ζητάμε πάντα απόδειξη την οποία αντιπαραβάλλουμε με τις τιμές του τιμοκαταλόγου.

-Ποτέ δεν παραγγέλλουμε προϊόντα, χωρίς να έχουμε ερευνήσει εάν είναι γραμμένα στον τιμοκατάλογο

-Εάν το προϊόν δεν υφίσταται στον τιμοκατάλογο και η ενημέρωση μας γίνεται προφορικά από την επιχείρηση αποφεύγουμε την παραγγελία

ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΉΣΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΆ ΣΑς ΖΗΤΉΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΉ ΤΗΣ Ε.Π.Κ.ΧΑΝ

-Προσκομίζοντας απαραιτήτως την αναλυτική απόδειξη πληρωμής .
-Επικοινωνώντας στο τηλ. 2821092666


Η Πρόεδρος
Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: