Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ "ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ

Επειδή πολλοί καταναλωτές εισπράττουν την κακή παροχή υπηρεσιών από παρόχους σταθερής αλλά και κινητής τηλεφωνίας,και επειδή αρκετά παράπονα και διαμαρτυρίες, καθημερινά δέχεται η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ , παραθέτουμε οδηγίες και καλούμε τους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί, και να καταγγέλλουν στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, στο ΤΗΛ. 2821092666 για οποιανδήποτε καταστρατήγηση αυτών.
Επειδή και η τηλεφωνική παροχή είναι προϊόν, που ακολουθεί τους σύγχρονους κανόνες προώθησης, (μάρκετινγκ) δεν κλείνουμε σύμβαση
με τηλεφωνική επικοινωνία, και ούτε δεχόμαστε μία "προσφορά" χωρίς προηγουμένως να κάνουμε έρευνα,να εξετάσουμε την προσφορά με νηφαλιότητα και σαφήνεια(να δούμε ακριβώς τι μας παρέχεται)

Τι πρέπει να προσέχουμε σε μία "προσφορά"

* Βεβαιωνόμαστε για τις ακριβείς χρεώσεις τι ακριβώς μας παρέχεται στο πακέτο που πρόκειται να αγοράσουμε ,(δηλ ελεύθερες ώρες ,λεπτά, δευτερόλεπτα, κλήσεις προς κινητά, εθνικές κλήσεις,διεθνείς κλήσεις
* Εξετάζουμε εάν η περιοχή μας καλύπτεται από το υφιστάμενο δίκτυο της εταιρείας, με την οποία πρόκειται να κάνουμε σύμβαση.
* βεβαιωνόμαστε για το ακριβές χρονικό διάστημα σύνδεσης. Το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα που θα πρέπει να περιμένετε για την ενεργοποίηση της σταθερής σύνδεσης είναι 15 εργάσιμες ημέρες
* Ελέγχουμε είτε μέσω του διαδικτύου," τους όρους των συμβάσεων" κάθε εταιρείας είτε μέσω φυλλαδίων και επίσης συγκρίνουμε τις τιμές των προϊόντων.
* Διαβάζουμε προσεκτικά τους όρους, με τους οποίους οι εταιρείες μας υπόσχονται παροχές, για να διαπιστώσουμε ,εάν αυτά που μας ενημέρωναν προφορικά, υπάρχουν στους όρους της σύμβασης


Προσοχή! . Κάθε εταιρεία , υποχρεούται να μας χορηγήσει σε αντίγραφο το έντυπο της σύμβασης που υπογράψαμε

Τι πρέπει να προσέχουμε πριν την υπογραφή της σύμβασης:

* Δεν υπογράφουμε καμιά σύμβαση πριν κάνουμε έρευνα στην αγορά
* Δεν υπογράφουμε καμιά σύμβαση εάν δεν έχουμε διαβάσει προσεχτικά όλους τους όρους της σύμβασης.
* Διαβάζουμε προσεχτικά τα «ψιλά γράμματα», διότι συχνά κρύβονται καταχρηστικοί όροι ή πληροφορίες που θα πρέπει να γνωρίζουμε και «αποκρύπτονται»
* Πάντα ζητάμε διευκρινιστικές πληροφορίες και ακριβείς απαντήσεις από τους υπαλλήλους των εταιρειών, για τα προϊόντα που πωλούν, και εάν μας δημιουργούν αμφιβολίες, απευθυνόμαστε για περισσότερη ενημέρωση στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ,και στο ΤΗΛΈΦΩΝΟ 2821092666
* Κρατάμε πάντα την σύμβαση που υπογράψαμε, αλλά και κάθε άλλο έγγραφο που αποδεικνύει τις συναλλαγές μας με την συμβαλλομένη εταιρεία
* ΠΟΤΈ ΔΕΝ ΠΛΗΡΏΝΟΥΜΕ ΣΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΔΙΑΚΟΠΉΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΛΌΓΩ ΥΠΑΙΤΙΌΤΗΤΑΣ ΤΗς ΠΑΡΟΧΟΥ ΕΤΑΙΡΕΊΑΣ.

Τι πρέπει να προσέχουμε όταν λαμβάνουμε τον λογαριασμό οφειλής μας

* Ελέγχουμε πάντα το λογαριασμό μας, εάν οι κλήσεις που έχουμε κάνει ανταποκρίνονται στην αποτύπωση του εγγράφου του λογαριασμού , εάν τηρούνται βασικά οι όροι της σύμβασης .
* Εάν υπάρχει αμφισβήτησή πρέπει να καταθέσουμε εγγράφως στην πάροχο εταιρεία τυχόν αντιρρήσεις σας, αλλά και να ενημερώσουμε και ΄να ζητήσουμε πληροφόρηση από την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ για περισσότερη διευκρίνηση.
* Αρχειοθετούμε και φυλάσσουμε τους λογαριασμούς και τις αποδείξεις πληρωμής, μπορεί να υπάρξει περίπτωση αμφισβήτησης



Τι κάνουμε σε περίπτωση καταστρατήγησης των όρων της σύμβασης

-Έχουμε το δικαίωμα εγγράφως και μονομερώς να καταγγείλουμε την σύμβαση
-Έχουμε το δικαίωμα να ΜΗΝ καταβάλουμε το ποσό που αναγνωρίζουμε για τις υπηρεσίες που δεν λάβαμε, αφού τις έχουμε θέσει εγγράφως και στον πάροχο αλλά συγχρόνως έχουμε ενημερώσει και την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ υπό αμφισβήτηση
-Να μην καταβάλλουμε την ποινή που – καταχρηστικά - προβλέπουν οι εταιρείες, ως πρόστιμο για τη διακοπή των υπηρεσιών

o -ΔΗΛΏΝΟΥΜΕ την επιφύλαξή σας για την ζημία που έχουμε υποστεί από την πλημμελή παροχή υπηρεσιών (είτε προσωπικά είτε επαγγελματικά) και έχουμε δικαίωμα να ζητήσουμε αποζημίωση

-Τέλος , επειδή 'έχουν παρατηρηθεί στο Νομό μας πολλά προβλήματα τηλεφωνικών παροχών και επειδή οι πάροχοι αμελούν την τακτοποίηση των εκκρεμών υποθέσεων των καταναλωτών, καλούμε κάθε καταναλωτή που θίγεται το δικαίωμα του, να έρθει άμεσα σε επικοινωνία με την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ στο ΤΗΛ 2821092666
- Επίσης καλούμε τις παρόχους Εταιρείες, να ανταποκριθούν άμεσα στις υποχρεώσεις τους, που έχουν προκύψει, μετά τις πωλήσεις των προιόντων τους, ως έχουν καθήκον, σύμφωνα με την επικρατούσα Νομοθεσία .

Η Πρόεδρος της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ


Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: