Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

"¨Ε.Π.Κ.Κρήτης : " Αιφνιδίασε τους δανειολήπτες το "τσουνάμι" των διαταγών πληρωμής "


ΔΕΛΤΊΟ ΤΎΠΟΥ  9-09-2013






Με αφορμή την εικόνα των  υπερχρεωμένων πολιτών , που καταφθάνουν  καθημερινά  από όλο το νησί της Κρήτης  ,η οποία καταγράφεται στα γραφεία, της  Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, όπου δανειολήπτες την επισκέπτονται με "τσουνάμι" διαταγών πληρωμής,  στα χέρια τους "φοβισμένοι και τρομαγμένοι " που κάποιες Τράπεζες ,ακόμα και για ελάχιστα Ευρώ,( κάτω των 10.000)  εκδίδουν και επιδίδουν, η ΄Ενωση, σε  σχετική ανακοίνωση της, που εξέδωσε αφενός συμβουλεύει τους δανειολήπτες για  τα δικά τους όπλα και για την "άμυνα" τους , όσο αφορά το διωκτικό μέτρο της Τράπεζας (διαταγή πληρωμής) αφετέρου καταγγέλλει με δυσαρέσκεια ,την πολιτική και τακτική των Τραπεζών  και απευθυνόμενη σαυτές λέει   " Τράπεζες ηρεμήστε και προσπαθήστε να υλοποιήσετε συμβιβαστική διέξοδο, με τα" υπερχεωμένα νοικοκυριά' πελάτες σας.

Επί της ουσίας της Ανακοίνωσης"
  ¨Με θλίψη, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, υποδέχεται δανειολήπτες, οι οποίοι πλέον,δεν αναφέρονται σε εξώδικες προσκλήσεις των Τραπεζών (τα γνωστά εξώδικα) για εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους  και απειλές καταγγελίας της σύμβασης, αλλά  με επίσημα δικαστικά έγγραφα κυρίως διαταγές πληρωμής και το σημαντικότερο επαυτού είναι ότι έχουν εκδοθεί για ελάχιστη χρέωση ( κάτω των 10.000 Ευρώ) ,και ενώ οι δανειολήπτες προσπαθούν να καλύψουν το χρέος με καταβολές δόσεων (ότι μπορούν) χωρίς να έχουν σταματήσει τις πληρωμές.
  Επί του θέματος ,¨και για στήριξη των καταναλωτών, που ζουν υπό συνθήκες φτώχειας, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,προσφέρει την ψυχολογική της στήριξη αλλά και με την συμβουλευτική της ,ανοίγει τα "όπλα " της ανακούφισης , της  άμυνας ,αλλά και της αντεπίθεσης του δανειολήπτη έναντι των διωκτικών εγγράφων.
Και συνεχίζοντας την ανακοίνωσή της η ΄Ενωση εξηγεί ότι

"Ο δανειολήπτης ως μέσο άμυνας ,εναντίον της διαταγής πληρωμής που του έχει επιδοθεί, ο νόμος προβλέπει την ανακοπή εντός της προθεσμίας των 15 εργασίμων ημερών από την επίδοση αλλά αναγκαία και θα πρέπει να προηγηθεί αίτηση αναστολής προκειμένου να ανασταλεί η νομική δύναμη της διαταγής πληρωμής έως τη συζήτηση της ανακοπής.
  Επίσης ενημερώνουμε ότι "βελτιωτικό εργαλείο"  για τους οικονομικά  αδύναμα  δανειολήπτες είναι
το προσθετικό  σημείο του Νόμου Κατσέλη , με τις διατάξεις του Ν.4161/2013, όπου σταματούν τα διωκτικά μέτρα των Τραπεζών , από την στιγμή κατάθεσης της αίτησης  του δανειολήπτη στο Ειρηνοδικείο και αναστέλλονται  όλα τα διωκτικά μέτρα έως ότου εκδικαστεί η κυρίως αίτηση.
  Σημειωτέον είναι ότι, εάν ο δανειολήπτης δεν την παραλάβει εντός προθεσμίας δύο μηνών , η διαταγή πληρωμής χάνει την ισχύ της και πρέπει να εκδοθεί νέα.
Αναγκαίο θεωρείται  από την ΄Ενωση  να ενημερώσει κάθε δανειολήπτη ότι η διαταγή πληρωμής αποτελεί εκτελεστό τίτλο και με την επίδοση της επιταγής προς πληρωμή μπορεί να ξεκινήσει η διαδικασία της αναγκαστικής εκτέλεσης. Επομένως είναι ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΟ όταν μας κοινοποιείται μια διαταγή πληρωμής να μην θεωρούμε ότι είναι κάτι ασήμαντο αλλά να απευθυνόμαστε στην΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης που διαθέτει Νομική υποστήριξη μέσω του Νομικού της Τμήματος ή  σε άλλη Πιστοποιημένη ΄Ενωση Καταναλωτών ή  ακόμα σε  ένα δικηγόρο για να καθοδηγηθεί .

Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, επισημαίνει την σοβαρότητα ,της  ΔΙΑΤΑΓΉΣ πληρωμής, ως διωκτικού μέσου,βάσει του οποίου  ο κάθε δανειολήπτης οφείλει άμεσα να κινηθεί, η αδιαφορία, η αδράνεια είναι αρνητικά μέσα άμυνας, δεν τον βοηθούν, αλλά ούτε και η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης   , έχει την δυνατότητα να παρέμβει χωρίς  να το ζητήσει από αυτήν ο ίδιος ο δανειολήπτης.

Τέλος  ως ΄Ενωση, καλούμε τους δανειολήπτες της Κρήτης μέλη της, που νοιώθουν αδυναμία εξυπηρέτησης των δανείων τους, να έρχονται σε επαφή έγκαιρα με τους Νομικούς μας να εντάσσονται στο Νόμο 3869/2010 όπως αυτός τροποποιήθηκε  και όχι στο (παρά πέντε) όταν εκτελείται "πλειστηριασμός ", διότι τότε δεν θα μπορούν να βοηθηθούν. Επισημαίνουμε δε ότι η όλη διαδικασία είναι "δωρεάν" για τα μέλη της  Για ενημέρωση, καθοδήγηση και πληροφορίες στα γραφεία της, Πλατ.1866 Αρ.2 Χανιά και στα τηλέφωνα 2821092666 και2821092306, Χανιά και στο α τηλ.2842340386  Ιεράπετρα ".
                                                      Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

                                                           Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: