Ώρες Κοινού για ενημέρωση 10:00-12:00 π.μ ΜΟΝΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ στη Γραμματεία της Ένωσης 2821092306
Ενημερώνουμε τα μέλη της Ένωσης ότι έχει ξεκινήσει η ανανέωση συνδρομών(25 ευρώ) για το έτος 2016 και παρακαλείστε για την τακτοποίηση της συνδρομής σας.Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο 28210 92306 από της 8:00 - 14:00

Πέμπτη, 7 Ιανουαρίου 2016

Σε Τράκαραν ; Στο έλεος του Θεού και της μοίρας σου από τις Ασφαλιστικές.!!!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 7-1-2016

Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, βιώνοντας την αδιαφορία της πολιτείας και διαπιστώνοντας αυαίσθητα σημεία που αφήνουν ακάλυπτο τον καταναλωτή ,τις επόμενες μέρες θα τοποθετηθεί με Υπόμνημά της, αρμοδίως.
Διότι δεν γίνεται να σε τρακέρνουν στα καλά καθούμενα , με ότι αυτό συνεπάγεται για σένα, ψυχική καταπόνηση , υλικές ζημιές στο αμάξι μου, να έχεις πλήρη ασφαλιστική κάλυψη, να δέχεται φιλικόν διακανονισμό, να περιμένεις πάνω από 48 άωρο τον εμπειρογνώμονα της ασφαλιστικής να πιστοποιήσει τις ζημιές, να μένεις στο περίμενε της έγκρισης, να περιμένεις 20 ημέρες στην αποκατάσταση της ζημιάς,και να σου ΧΡΕΏΝΟΥΝ σε σένα προσωπικά την ζημιά, παρακρατώντας το όχημα σου στο συνεργείο και μη παραδίδοντας το εάν δεν καταβάλλεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ εσύ τα χρήματα.
Μα είναι δυνατόν να συμβαίνουν τέτοια; Οι ασφαλιστικές εταιρείες τι ρόλο παίζουν;
Ο καταναλωτής θύμα αυτοκινητικού τρακαρίσματος, οφείλει και πρέπει να έχει συνεχώς το όχημά του ,κάτω από την ομπρέλα Ασφαλιστικής Κάλυψης, ουσίας την έχει; Η Πολτεία "κυνηγά" τα ανασφάλιστα οχήματα, με αυστηρά πρόστιμα, οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν άσυλο από την πολιτεία;
Κύριοι , ασφαλιστές (διαμεσολαβητές) ο ρόλος σας είναι να αποκτάτε πελάτη, για να πληρώνει εισφορές; Ρόλο δεν έχετε στην εφαρμογή των όρων της σύμβασης για την Προστασία του πελάτη σας καταναλωτή; Γιατί αφήνεται χωρίς προστασία , με όλο το περιεχόμενο της λέξεως τον καταναλωτή που σας εμπιστεύτηκε;
Είναι δυνατόν ,στην εποχή των Καπιταλ κοντρολ, να αφήνετε τον καταναλωτή να πληρώνει ο ίδιος , απευθείας τα συνεργεία, για να πάρει το αυτοκίνητο του;
Επειδή ,οι νόμοι της πολιτείας , οφείλουν να στηρίζουν την ισορροπία στην κοινωνία ,και εμείς ως Ένωση αυτό υποστηρίζουμε, ότι το κενό της αδιαφορίας των ασφαλιστικών Εταιρειών ,θα πρέπει να καλυφθεί για το συμφέρον του καταναλωτή, για να μην αισθάνεται ότι ενώ είναι νομικά υποχρεωμένος να ασφαλίζει το αυτοκίνητο, να μη νοιώθει αυτήν την αδιαφορία των ασφαλιστικών εταιρειών και να περνά στην ΜΗ ΑΣΦΆΛΙΣΗ με ότι αυτό συνεπάγεται, για την πολιτεία και κοινωνία

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: