Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

Ε.Π.Κ.Κρήτης Τι πρέπει να προσέχουμε 'όταν κάνουμε αγορές , μέσω διαδικτύου



Την Προσοχή των καταναλωτών,  εφιστά η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης  σε σχετική ανακοίνωσή της , συμβουλεύοντας  για τα σημεία που θα πρέπει να προσέχουν όταν κάνουν αγορές μέσω διαδικτύου ,προκειμένου αφενός  να μην πέφτουν θύματα διαδικτυακής απάτης. αφετέρου  να πραγματοποιούν ασφαλείς αγορές, από αξιόπιστα ηλεκτρονικά καταστήματα και


Ειδικότερα, συνιστά πριν από κάθε συναλλαγή να:
  • Βεβαιώνονται ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα που επιλέγουν, παρέχει τα πλήρη στοιχεία της ταυτότητάς του, όπως υποχρεούται (υπεύθυνο διαχειριστή, εμπορική επωνυμία, ΑΦΜ, αριθμό ΓΕΜΗ), καθώς επίσης και τη διεύθυνσή του και τα στοιχεία επικοινωνίας του (τηλέφωνο, fax, email) και να ελέγχουν αν τα στοιχεία αυτά είναι αληθή. Για διασταύρωση των ανωτέρω στοιχείων, για επιχειρήσεις που έχουν έδρα ή υποκατάστημα στην Ελλάδα, μπορούν να επισκέπτονται  και τον διαδικτυακό τόπο του ΓΕΜΗ στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.businessregistry.gr/publicity/index
  • Ελέγχουν αν υφίστανται και διατυπώνονται με σαφήνεια οι «όροι και προϋποθέσεις» για την διενέργεια της συναλλαγής
  • Ελέγχουν αν γίνεται αναφορά στα νόμιμα δικαιώματά τους, όπως το δικαίωμα υπαναχώρησης που ισχύει για τις συμβάσεις από απόσταση, καθώς και στη παροχή εγγύησης ,για αγορές διαρκών καταναλωτικών αγαθών, καθώς και για αλλαγή του προϊόντος
  • Επιβεβαιώνουν ,ότι η τελική τιμή που καλούνται να πληρώσουν ταυτίζεται με αυτήν που δηλώνεται στην ιστοσελίδα, συμπεριλαμβανομένων των νόμιμων φόρων και κάθε άλλης πρόσθετης χρέωσης (π.χ. μεταφορικών εξόδων)
  • Βεβαιώνονται ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει σύστημα ασφαλούς πληρωμής («λουκετάκι» στο κάτω μέρος της σελίδας και διεύθυνση που ξεκινά με https://) πριν προχωρήσουν σε συναλλαγή μέσω υπηρεσίας μεταφοράς χρημάτων.
Συμπληρωματικά, μπορούν να:
  • Κρατούν αρχείο με τις συναλλαγές τους
  • Αποφεύγουν τις προσφορές που εμφανίζονται σε pop-ups παράθυρα, αν προέρχονται από άγνωστα websites
  • Μην παρέχουν ευαίσθητα δεδομένα αν δεν είναι απολύτως βέβαιοι για την ασφάλεια της ιστοσελίδας
  • Αγνοούν τις προσφορές που εμφανίζονται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία
  • Αναζητούν τυχόν αξιολογικά σχόλια πελατών ,πριν προχωρήσουν στη συναλλαγή, για περιπτώσεις άγνωστων σε αυτούς ηλεκτρονικών καταστημάτων
  • Αποφεύγουν προπληρωμένες κάρτες , 
Τέλος , η Ένωση ενημερώνει τους καταναλωτές, που  πέφτουν θύματα διαδικτυακής απάτης, να προχωρούν σε καταγγελίες !!! αφενός  θα διεκδικήσουν τα δικαιώματα τους, αφετέρου θα αποτρέψουν κάποιους επιτήδειους να πάψουν να παραπλανούν και άλλους καταναλωτές. Σε κάθε περίπτωση όμως , για συμβουλές και καταγγελίες που αφορούν στις συναλλαγές τους, μπορούν οι καταναλωτές , να απευθύνονται στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, τηλ. 2821092666, 2821092306  αλλά και στις άλλες Πιστοποιημένες Ενώσεις Καταναλωτών , στη Γραμμή Καταναλωτή 1520, της ΓΓΕΠΚ, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

  Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
                                                       Ιωάννα Μελάκη



ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35               
Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866  Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com                                                         
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306


Δεν υπάρχουν σχόλια: