Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

Ε.Π.Κ.Κρήτης: "Πρεμιέρα σήμερα ,ο "Τειρεσίας" της κινητής τηλεφωνίας, Τηλεγνούς""

  ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 23-7-2917

 Με αφορμή  την έναρξη λειτουργίας, της εταιρείας Τηλεγνούς από 24/7/2017, που  επιτρέπει στους παρόχους κινητής τηλεφωνίας, την ανταλλαγή των προσωπικών δεδομένων, των καταναλωτών. η΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , δίνει τις συμβουλές της  στους καταναλωτές στα εξής ,σε σχετική ανακοίνωση: 

Τι είναι η Τηλεγνούς

Τηλεγνούς, λέγεται ο νέος  "Τειρεσίας". της κινητής τηλεφωνίας"εταιρεία ,στην οποία  συμμετέχουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας κατά 25%, η Cosmote, η Vodafone, η Wind Hellas και η Cyta. 

Ποια είναι τα κριτήρια ένταξης κάποιου στον Τηλεγνού και πόσα;

Δύο είναι τα κριτήρια, για την ένταξη κάποιου στον Τηλεγνού

1.Η οφειλή  να  είναι ίση ή μεγαλύτερη των διακοσίων ευρώ, η οποία να έχει καταστεί ληξιπρόθεσμη, για πάνω από (90). ενενήντα ημέρες,
2. Να υπάρχει ληξιπρόθεσμη οφειλή, συνεπεία μη πληρωμής κανενός λογαριασμού και αποσύνδεση ή μεταφορά σε άλλο δίκτυο, μέσω φορητότητας. Εδώ θα πρέπει να διευκρινισθεί ότι ληξιπρόθεσμη καθίσταται η οφειλή που παραμένει μετά την παρέλευση τριάντα ημερών ,από την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού χρέωσης ,που αναγράφεται επ΄αυτού.
Πόσο εύκολο είναι τώρα να βγει κάποιος από το αρχείο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς που διατηρεί η Τηλεγνούς; 
Με την τακτοποίηση της ληξιπρόθεσμης οφειλής στην εκάστοτε εταιρεία κινητών επικοινωνιών, η εταιρεία, διαγράφει άμεσα την εγγραφή,από το αρχείο της Τηλεγνούς.


Δικαιώματα των καταναλωτών:
Οι συνδρομητές έχουν το δικαίωμα αντίρρησης , αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων.
 Στο πλαίσιο αυτό, μέσω της ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ οι συνδρομητές των εταιρειών κινητών επικοινωνιών έχουν το δικαίωμα:
A. Να ζητήσουν πληροφορία σχετικά με το ποια εταιρεία(ες) έχει καταχωρήσει ή έχει αναζητήσει τα δεδομένα τους, στη βάση της ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ ,μαζί με το λόγο της καταχώρησης (συμπλήρωση σχετικής αίτησης).
B. Να αιτηθούν τη μετάδοση των δεδομένων τους, στις εταιρείες κινητών επικοινωνιών (συμπλήρωση σχετικής αίτησης).
Γ. Να απαιτήσουν τη μη μετάδοση των δεδομένων τους, στις εταιρείες κινητών επικοινωνιών (συμπλήρωση σχετικής αίτησης).
Συμπληρωματικά η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στην ανακοίνωσή της , αναφέρει 'οτι:
α)τα στοιχεία των συνδρομητών που έχει η ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ εμπίπτουν στην κατηγορία των «απλών» προσωπικών δεδομένων και περιορίζονται αποκλειστικά στο Α.Φ.Μ. (ή Α.Δ.Τ. για ημεδαπούς) ή αριθμός διαβατηρίου/άλλου επίσημου εγγράφου ταυτότητας και χώρα έκδοσης (για αλλοδαπούς), ονοματεπώνυμο/πατρώνυμο και κατηγορία οικονομικής συμπεριφοράς (δηλ. «α» ή «β»).
β)Υπηρεσίες ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ
Για τις εταιρείες Κινητών Επικοινωνιών:
 Η μόνη πληροφορία που οι εταιρείες μπορούν να αντλήσουν από την ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ είναι εάν ο συνδρομητής είναι ενταγμένος στην ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ ή όχι και εάν ναι, σε ποια από τις δύο κατηγορίες.
  Τέλος , επειδή σε πολλές περιπτώσεις καταναλωτών-συνδρομητών, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας αυθαιρετούν ,είτε σε μη νόμιμες χρεώσεις,  είτε σε συμπεριφορές, η ΄Ενωση, εφιστά την προσοχή των καταναλωτών, ότι μπορούν να προβαίνουν σε καταγγελίες καθημερινά επικοινωνώντας  με  τα γραφεία της Ένωσης  που λειτουργούν στην πλατεία 1866 στα Χανιά (τηλ. – φαξ: 2821092306 και στην οδό Λακέρδας 11 στην Ιεράπετρα τηλ.2842020140 .

 Η Πρόεδρος της  ΄Ενωσης Προστασίας  Καταναλωτών Κρήτης


                                 Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: