Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

Χρήσιμα συμπεράσματα ,από την εκδήλωση της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,στο Ρέθυμνο.




























ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 27-7-2017
Με επιτυχία στέφθηκε η εκδήλωση  που οργάνωσε η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,για τους καταναλωτές του Ρεθύμνου, στο Επιμελητήριο στο Ρέθυμνο.  με θέμα " "Πως θα αντιμετωπίσουμε τις οφειλές ,προς τράπεζες, δημόσιο, κ.λ.π. Εξωδικαστικός Συμβιβασμός" επ αυτής, υπήρξαν χρήσιμα συμπεράσματα από τις τοποθετήσεις των δύο  ομιλητών (Άννας Κορσάνου και Γεωργίου Παπαλά) αλλά και από τα αγωνιώδη ερωτήματα των παρευρισκομένων πολιτών .


 Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, κ.Ιωάννα Μελάκη, ανοίγοντας την εκδήλωση , αφού καλωσόρισε και ευχαρίστησε  τους παρευρισκομένους , για την παρουσία τους, έδωσε τον λόγο στους δύο ομιλητές της ημερίδας.

Ουσιαστικά  αναπτύχθηκαν θέματα χρέωσης των πολιτών  και δόθηκαν κατευθύνσεις και οδηγίες, για τους ενταγμένους στον ν.Κατσέλη με Προσωρινές, Διαταγές, αλλά και αποφάσεις.
Αυστηρά τονίστηκαν και από τους δύο ομιλητές τα εξής :
-Οι χρεωμένοι  καταναλωτές, που αισθάνονται δυσκολία ,λόγω αντικειμενικής ρευστότητας, να ανταποκριθούν στα  χρέη τους , έχουν την δυνατότητα να κάνουν δύο επιλογές.
 Πρώτη επιλογή, να εξετάσουν μέσω αρμοδίων φορέων (Ένωση Καταναλωτών, δικηγόρο) εάν πληρούν τις προϋποθέσεις ένταξης στο ν.3869/2010  και να προχωρήσουν σαυτό,  προστατεύοντας την κύρια κατοικία τους , ρυθμίζοντας χρέη τους και διαγράφοντας μέρος αυτών και σε κάποιες ιδιαίτερες περιπτώσεις ,πλήρη απαλλαγή  από αυτά.
Δεύτερη επιλογή, να έρθουν σε επαφή, με τους Πιστωτικούς φορείς, και άλλους φορείς χρέωσης ,ρυθμίζοντας τα χρέη τους  εξωδικαστικά, με λύσεις που θα εξυπηρετούν αμφότερους.
-Για τους ενταγμένους στον ν.Κατσέλη οφειλέτες  που έχουν  Προσωρινές, Διαταγές, αλλά και  αποφάσεις τονίστηκε  ότι ,οφείλουν  να τηρούν  αυστηρά τις δόσεις που έχει αποφασίσει το Δικαστήριο , (να μην αφήνουν 3 δόσεις απλήρωτες) διότι θα  χάσουν την  απόφαση , καθώς έχουν την δυνατότητα προσφυγής στο νόμο ,μία και μόνη φορά,σε περίπτωση δε ,που άλλαξαν  τα οικονομικά τους δεδομένα , οφείλουν να ζητήσουν τροποποίηση της απόφασης και όχι να σταματήσουν τις πληρωμές.
  Επίσης αναπτύχθηκε το θέμα του Εξωδικαστικού Συμβοβασμού, για τις επιχειρήσεις , με αναλυτικές λεπτομέρειες , από την κ. Άννα Κορσάνου (Διαπιστευμένη Μεσολαβήτρια)
  Τέλος ,ο Αντιπρόεδρος  της ΄Ενωσης ,κ.Γιώργος Παπαλάς, απευθυνόμενος προς τα μέλη της ΄Ενωσης, που αριθμούσαν και την πλειοψηφία των παρευρισκομένων, τους τόνισε ότι υπάρχει επιτακτική ανάγκη  συνεχούς  επικοινωνίας ,κάθε μέλους με την ΄Ενωση, όχι μόνο για την εκπλήρωση της ετήσιας συνδρομής προς αυτήν, αλλά και για ενημέρωση για την πορεία της υπόθεσης του ,ο καθένας, καθώς   η σχέση προς αυτήν είναι αμφίδρομη.
 Κλείνοντας  την εκδήλωση, και ακούγοντας τα οικονομικά προβλήμα και την δυσκολία των πολιτών να ανταποκριθούν σαυτά, (λόγω ανεργίας, ανέχειας και αποδεδειγμένης φτώχειας), η Πρόεδρος της ΄Ενωσης κ.Μελάκη, κάλεσε τους καταναλωτές, να μπουν μέσα στον κύκλο της Συλλογικότητας, της αλληλεγγύης και του εθελοντισμού, που διαθέτει η Ένωση  Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.

  Η Πρόεδρος της  ΄Ενωσης Προστασίας  Καταναλωτών Κρήτης

                                 Ιωάννα Μελάκη


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: