ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 25-8-2017
Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , απευθύνει έκκληση στους φτωχοποιημένους
΄Έλληνες καταναλωτές, έστω και τώρα, να αποφύγουν τα
ενεχυροδανειστήρια χρυσού και άλλων πολυτίμων μετάλλων, προκειμένου να καλύψουν ανάγκες της καθημερινότητας , γιατί ουσίας αδυνατώντας να βρουν τα χρήματα να τα πάρουν πίσω τα χάνουν για λίγα Ευρώ .
Και διαμαρτυρόμενη η Ένωση συνεχίζει,
Το θέμα ,μας είχε απασχολήσει ως ΄Ένωση ,από τις αρχές του έτους 2012 και το φέραμε προς ενημέρωση των καταναλωτών μας, αλλά και των αρμοδίων αρχών.
Σε ενημερωτικά δελτία τύπου, προσπαθήσαμε να ενημερώσουμε τους καταναλωτές , για τα βήματα τους , προκειμένου να μην πέσουν θύματα εκμετάλλευσης “επιτηδείων”, όταν αποφασίσουν να παραδώσουν τα χρυσαφικά τους στα ενεχυροδανειστήρια, θέλαμε να προσεγγίσουμε το θέμα ώστε οι καταναλωτές, να είναι υποψιασμένοι μα προπάντων ενημερωμένοι.
Δυστυχώς οι καταγγελίες που φθάνουν σε μας Παγκρήτια , αλλά και από άλλα μέρη της Ελλάδος, κάθε άλλο παρά ενθαρρυντικές είναι. Η εκμετάλλευση από τις επιχειρήσεις αυτές είναι τραγική, αφού ουσιαστικά “γδύνουν” τους ανυποψίαστους καταναλωτές ,που βρίσκονται σε οικονομική δυσκολία, και “παζαρεύουν “οικογενειακά κειμήλια μιας ζωής, για λίγα Ευρώ.
Η Αλήθεια είναι ότι, οι ανάγκες των καιρών, μας σπρώχνουν σε τέτοιες επιχειρήσεις, με το σκεφτικό και την ελπίδα ότι η φτώχεια μας είναι περαστική, αλλά το αποτέλεσμα στις περισσότερες φορές έχει τραγική κατάληξη, γιατί η “φτώχεια δεν έχει οπισθοχώρηση” και έτσι χάνουμε τα χρυσαφικά μας αφού οι ενεχυροδανειστές παραμονεύουν σαν ύαινες, να εξαντλήσουμε τον ορισθέντα χρόνο για να τα χάσουμε.
Η ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ως Κοινωνική Οργάνωση, αγγίζοντας καθημερινά την φτώχεια των πολιτών, αλλά και το άγχος, τον εκβιασμό που βιώνουν καθημερινά από αυτό το “αλισβερίσι” δημόσια ζητά ,την προστασία των Καταναλωτών από την Πολιτεία, επίσης καλεί τους καταναλωτές να είναι άκρως προσεχτικοί, να παίρνουν παραστατικά από αυτές τις συναλλαγές, να προσέρχονται στα Γραφεία της ΄Ένωσης ζητώντας ενημέρωση, αλλά και αν νοιώσουν ότι εξαπατήθηκαν, να το καταγγέλλουν στα τηλέφωνα της ΄Ένωσης 282109266,2821092306 Χανιά 2842020140 Ιεράπετρα και 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Και διαμαρτυρόμενη η Ένωση συνεχίζει,
Το θέμα ,μας είχε απασχολήσει ως ΄Ένωση ,από τις αρχές του έτους 2012 και το φέραμε προς ενημέρωση των καταναλωτών μας, αλλά και των αρμοδίων αρχών.
Σε ενημερωτικά δελτία τύπου, προσπαθήσαμε να ενημερώσουμε τους καταναλωτές , για τα βήματα τους , προκειμένου να μην πέσουν θύματα εκμετάλλευσης “επιτηδείων”, όταν αποφασίσουν να παραδώσουν τα χρυσαφικά τους στα ενεχυροδανειστήρια, θέλαμε να προσεγγίσουμε το θέμα ώστε οι καταναλωτές, να είναι υποψιασμένοι μα προπάντων ενημερωμένοι.
Δυστυχώς οι καταγγελίες που φθάνουν σε μας Παγκρήτια , αλλά και από άλλα μέρη της Ελλάδος, κάθε άλλο παρά ενθαρρυντικές είναι. Η εκμετάλλευση από τις επιχειρήσεις αυτές είναι τραγική, αφού ουσιαστικά “γδύνουν” τους ανυποψίαστους καταναλωτές ,που βρίσκονται σε οικονομική δυσκολία, και “παζαρεύουν “οικογενειακά κειμήλια μιας ζωής, για λίγα Ευρώ.
Η Αλήθεια είναι ότι, οι ανάγκες των καιρών, μας σπρώχνουν σε τέτοιες επιχειρήσεις, με το σκεφτικό και την ελπίδα ότι η φτώχεια μας είναι περαστική, αλλά το αποτέλεσμα στις περισσότερες φορές έχει τραγική κατάληξη, γιατί η “φτώχεια δεν έχει οπισθοχώρηση” και έτσι χάνουμε τα χρυσαφικά μας αφού οι ενεχυροδανειστές παραμονεύουν σαν ύαινες, να εξαντλήσουμε τον ορισθέντα χρόνο για να τα χάσουμε.
Η ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ως Κοινωνική Οργάνωση, αγγίζοντας καθημερινά την φτώχεια των πολιτών, αλλά και το άγχος, τον εκβιασμό που βιώνουν καθημερινά από αυτό το “αλισβερίσι” δημόσια ζητά ,την προστασία των Καταναλωτών από την Πολιτεία, επίσης καλεί τους καταναλωτές να είναι άκρως προσεχτικοί, να παίρνουν παραστατικά από αυτές τις συναλλαγές, να προσέρχονται στα Γραφεία της ΄Ένωσης ζητώντας ενημέρωση, αλλά και αν νοιώσουν ότι εξαπατήθηκαν, να το καταγγέλλουν στα τηλέφωνα της ΄Ένωσης 282109266,2821092306 Χανιά 2842020140 Ιεράπετρα και 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου