Ώρες Κοινού για ενημέρωση 10:00-12:00 π.μ ΜΟΝΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ στη Γραμματεία της Ένωσης 2821092306
Ενημερώνουμε τα μέλη της Ένωσης ότι έχει ξεκινήσει η ανανέωση συνδρομών(25 ευρώ) για το έτος 2017 και παρακαλείστε για την τακτοποίηση της συνδρομής σας.Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο 28210 92306 από της 9:00 - 13:30

Πέμπτη, 3 Αυγούστου 2017

Ε.Π.Κ.Κρήτης: Χρήσιμες συμβουλές για… έξυπνους καταναλωτές στις ταβέρνες

    
 ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ  3-8-2017
Την  Προσοχή των καταναλωτών με οδηγίες ,εφιστά, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , που επιλέγουν να εξυπηρετηθούν, ως προς το φαγητό  τους ,ένα  εστιατόριο. μία ταβέρνα , ένα αναψυκτήριο κ.λ.π  ,τι να προσέξουν
Οι συμβουλές μας είναι:
Τιμοκατάλογος
  • Όλα τα εστιατόρια είναι υποχρεωμένα να έχουν αναρτημένο ενημερωμένο τιμοκατάλογο στην είσοδο του καταστήματος ,επίσης  πρέπει να έχουν έναν τιμοκατάλογο ανά δύο τραπέζια και να τον διαθέτουν σε κάθε πελάτη πριν από την παραγγελία
  • Ο τιμοκατάλογος πρέπει να είναι γραμμένος υποχρεωτικά στα Ελληνικά και προαιρετικά σε κάποια άλλη γλώσσα
  • Πρέπει πάντα να αναγράφονται οι τελικές τιμές, καθώς και η ένδειξη: «Ο καταναλωτής δεν έχει υποχρέωση να πληρώσει εάν δε λάβει το νόμιμο παραστατικό στοιχείο (απόδειξη-τιμολόγιο)»
  • Εάν διαθέτουν κατεψυγμένα ψάρια, κρέατα ή λαχανικά, πρέπει να αναγράφονται στον κατάλογο με την ένδειξη «κατεψυγμένο» καθώς και «προμαγειρεμένο» ή «προτηγανισμένο» για φαγητό
  • Πρέπει να αναγράφεται το είδος των ελαίων που χρησιμοποιείται σε ωμή μορφή στα φαγητά
  • ΠΡΟΣΟΧΗ!!! δεν παραγγέλλουμε είδος , που δεν αναγράφεται στον τιμοκατάλογο  
  • Τέλος, προσέχουμε να παίρνουμε απόδειξη, για τα  είδη που παραγγείλαμε.
Χρέωση Κουβέρ
  • Δεν επιτρέπεται η χρέωση κουβέρ, ενώ κανένα προϊόν (π.χ. εμφιαλωμένο νερό και ψωμί) δεν προσφέρεται και χρεώνεται χωρίς τη συναίνεση του πελάτη
  • Οι παραβάτες τιμωρούνται με διοικητικό πρόστιμο 500€ ανά είδος
Δελτίο Παραπόνων

Τα εστιατόρια, υποχρεούνται να τηρούν «Δελτίο Παραπόνων» σε ειδική θήκη, σε εμφανές σημείο στην έξοδο του καταστήματος εις τριπλούν, ώστε να συμπληρώνεται από τον καταναλωτή εφόσον έχει παράπονο και να αποστέλλεται στο αρμόδιο Τμήμα Εμπορίου κάθε Περιφέρειας.
Τα εστιατόρια υποχρεούνται να διαθέτουν τρόπο ηλεκτρονικής πληρωμής στους καταναλωτές.

ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
Τηλ. 2821092666, 2821092308
E-mail:epkxan@gmail.com
Γ. Γ. Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή  Τουριστική Αστυν. τηλ 1571(24ωρη γραμμή)
ΕΦΕΤ τηλ.11717 τηλ.2106971500 info@ efet.gr
Tηλ: 1520
E-mail: 1520@efpolis.gr




                 Η Πρόεδρος  της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

                           Ιωάννα   Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: