Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2020

Ε.Π.Κ.Κρήτης: Έρχονται οι χειμερινές εκπτώσεις, τι οφείλουν να γνωρίζουν οι καταναλωτές



 ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ 10-1-2020

   Με αφορμή την  έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων, την Δευτέρα , στις 13-1-2020, και επειδή "το προλαβαίνει είναι καλύτερο από το θεραπεύει" και επειδή οι καταναλωτές οφείλουν να είναι ενημερωμένοι πριν κατέβουν για αγορές δηλ. ΤΩΡΑ, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, δίνει τις συμβουλές της, προκειμένου να γίνουν συμφέρουσες αγορές ,  χωρίς να παραπλανηθούν οι καταναλωτές με πλασματικές, παραπλανητικές ή ανακριβείς εκπτώσεις,

Οι συμβουλές μας:

Στα καταστήματα, θα πρέπει:
  • Να υπάρχει πινακίδα που αναφέρει ότι γίνονται εκπτώσεις ή προσφορές
  • Να αναγράφεται διπλή τιμή σε κάθε προϊόν. Δηλαδή, η αρχική τιμή και η τιμή μετά την έκπτωση ή προσφορά. Εναλλακτικά, μπορεί να αναγράφεται σε πινακίδα το ποσό της έκπτωσης για συγκεκριμένες κατηγορίες ομοειδών προϊόντων, με την προϋπόθεση ότι σε κάθε είδος υπάρχει η αρχική τιμή
  • Η αναγραφή του ποσοστού έκπτωσης επιτρέπεται αλλά δεν είναι υποχρεωτική
Αλλαγές – ελαττωματικά
  • Εάν αγοράσετε κάποιο προϊόν με έκπτωση και διαπιστώστε κάποιο ελάττωμα, τότε δικαιούστε να το αλλάξετε ή να το επιστρέψετε και να πάρετε πίσω τα χρήματα
  • Εάν αγοράσετε κάποιο προϊόν σε προσφορά, δεν μπορείτε να το επιστρέψετε. Πρέπει βέβαια να έχετε ενημερωθεί και να υπάρχει η σχετική σήμανση, ότι δεν γίνονται επιστροφές
Συμβουλές για καλύτερες αγορές
  • Να αγοράζετε σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Να προγραμματίζετε και να καταγράφετε τις ατομικές – οικογενειακές σας ανάγκες
  • Να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή στην ποιότητα των προϊόντων. Κυκλοφορούν προϊόντα δεύτερης διαλογής, ελαττωματικά, μαϊμού κλπ.
  • Να κάνετε έλεγχο αγοράς πριν και κατά την διάρκεια των εκπτώσεων και να μην ξεχνάτε ότι οι τιμές των προϊόντων διαμορφώνονται ελεύθερα
  • Να είστε εγκρατείς στις αγορές και μην παρασύρεστε από το κλίμα φθήνιας, των ευκαιριών των εκπτώσεων
  • Να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή στην τελική τιμή, και όχι στο μεγάλο ποσοστό έκπτωσης που ίσως είναι και πλασματικό
  • Να ελέγχετε πάντα την τελική τιμή του προϊόντος και ιδίως όταν αγοράζετε με δόσεις ή πιστωτικές κάρτες. Να ελέγχετε τον αριθμό και το ποσό των δόσεων, το συνολικό επιτόκιο (ΣΕΠΠΕ) και τυχόν άλλες επιβαρύνσεις
  • Η τιμή των προϊόντων δεν πρέπει να αυξάνεται αν πληρωθεί εφάπαξ με πιστωτική κάρτα
  • Να προσέχετε να μην υπερβαίνετε το όριο των πιστωτικών καρτών γιατί τότε θα πληρώσετε τόκο και έτσι το προϊόν θα σας στοιχίσει ακριβότερα
  • Να μην ξεχνάτε να ζητάτε τη νόμιμη απόδειξη, την οποία και πρέπει να φυλάσσετε, καθώς και την εγγύηση και τις οδηγίες χρήσης που πρέπει να είναι στην ελληνική γλώσσα
  • Σημείωση :Προσοχή Τώρα!!! καταγράφουμε τιμές για τα προϊόντα που σκοπεύουμε να αγοράσουμε, στην εκπτωτική περίοδο ,συγκρίνουμε τιμές και αν υπάρχει παραπλάνηση , καταγγέλλουμε!!!
Παραβάσεις
Εάν διαπιστώσετε κατά τις αγορές σας κάποια παράβαση, δηλαδή πλασματικές, παραπλανητικές ή ανακριβείς εκπτώσεις, τότε μπορείτε να απευθυνθείτε τόσο σε εμάς, στα τηλ.2821092306 ,2821092666 όσο και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (τηλ. 1520).

                     Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Καταναλωτών Κρήτης

                      Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: