Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

Ε.Π.Κ.Κρήτης :" Εταιρίες τηλεφωνίας, παραπλανούν τους καταναλωτές,για την αναβάθμιση του Ίντερνετ".

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Με αφορμή τα παράπονα και τις  καταγγελίες εκατοντάδων καταναλωτών , για αφόρητες τηλεφωνικές οχλήσεις για αναβάθμιση  των υπηρεσιών ιντερνετ ,εντός Κρήτης, αλλά και εκτός αυτής, εν μέσω κορονωιού,η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, διαμαρτύρεται  έντονα δημοσίως, με ανακοίνωσή της  ,καταγγέλοντας  τους παρόχους  των τηλεφωνικών αυτών  υπηρεσιών.

"Kύριοι,
  Σταματήστε να συμπεριφέρεστε με  άτακτες εμπορικές τακτικές και πρακτικές , παραπλανώντας τους πελάτες σας καταναλωτές, εν μέσω Κορονωιού, τάζοντας τους τηλεφωνικά ή με sms, αναβάθμιση των υπηρεσιών σας και ιδιαίτερα την ταχύτητα του ιντερνετ και μάλιστα ,τώρα  που οι άνθρωποι μένουν στα σπίτια τους και η υπηρεσία του ιντερνετ ,τους είναι άκρως απαραίτητη
Η μέθοδος της παραπλάνησης αποκαλύπτεται , με την προσφορά μεγαλυτέρων ταχυτήτων
(αναβάθμιση της ταχύτητας από 25 Mbps σε 50 Mbps ή και 80 Mbps.) πράγμα που δεν πραγματοποιείται.
 Σε κάθε περίπτωση όμως αποκρύπτετε : 
 - Ότι, με την υπογραφή της νέας σύμβασης, δεσμεύεται ο καταναλωτής ,για άλλα δύο χρόνια.
- Ότι ,το κόστος του μηνιαίου λογαριασμού του καταναλωτή, με την αναβάθμιση ,θα αυξηθεί κατά 50% - 100% περίπου, αφού προσθέτετε επιπλέον παροχές, τις οποίες ο καταναλωτής δεν ζήτησε και δεν χρειάζεται.
- Ότι οι ταχύτητες του δικτύου, που προσφέρονται αυτή τη στιγμή στις περισσότερες περιοχές, δεν επιτρέπουν την αναβάθμιση.
- Ότι σε πολλές περιπτώσεις θα υπάρξει διακοπή της σύνδεσης για αρκετές ημέρες
Καλούμε τους καταναλωτές: να μην παίρνουν βιαστικές αποφάσεις και μάλιστα πιεσμένοι από την ¨καραντίνα" του κορονωιού  σε τηλεφωνικές πιέσεις για δήθεν παροχές και αναβαθμίσεις.

Να καταγγέλλουν την υφιστάμενη πίεση, που δέχονται στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, και να ζητούν η πρόταση να τους γίνεται γραπτώς(μέσω e-mail).   Παρα ταύτα , όσοι συναίνεσαν από το σπίτι τους, μπορούν να κάνουν χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός 14 ημερών και να αρνηθούν τη νέα σύμβαση.
Οσοι υπέγραψαν την αναβάθμιση, να ζητήσουν τη μέτρηση της ταχύτητας του Ίντερνετ και σε περίπτωση που δεν ανταποκρίνεται στη συμφωνία να απαιτήσουν την ακύρωση της σύμβασης. 
Μπορούν να ελέγξουν άτυπα την ταχύτητα του ίντερνετ εδώ: https://www.speedtest.net/run 
 
Επειτα από τα παραπάνω ,καλούμε την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) ως αρμόδια  Ανεξάρτητη Αρχή, να προβεί σε ελέγχους και να επιβάλει τις νόμιμες κυρώσεις, ώστε να σταματήσει αυτή η νέα τακτική των εταιρειών τηλεφωνίας διότι  πρέπει επιτέλους  κάποιος να βάλει φρένο σε αυτή την επιδημία  παραπλάνησης και εξαπάτησης των καταναλωτών.

Τέλος, ενημερώνουμε ότι, δεν θα δεχτούμε πλέον ως Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, αυτή την απαράδεκτη απαξίωση που εφαρμόζετε εκ της θέσεως σας , να απαξιώνετε την επικοινωνία με τους πελάτες σας, να μη μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας, παρά να είναι σε αρκετή ώρα σε αναμονή και ακολούθως να παραπέμπεται από τηλέφωνο σε τηλέφωνο, ενώ εσείς παίρνετε το δικαίωμα με τους συνεργάτες σας, να επικοινωνείτε  σε ακατάλληλες για το κοινό ώρες και μάλιστα παραπλανώντας τους.
Για ενημέρωση καταγγελίες στα τηλ.2821092306 ,2821092666 και στο email.epkxan@gmail.com

   Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

          Ιωάννα Μελάκη









Δεν υπάρχουν σχόλια: