Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2020

Αφορά συνεργάτες δικηγόρους, για τον νόμο 4605/3019 (ηλεκτρονική πλατφόρμα)

Επείγον !!!

.
Σας παραθέτουμε την απόφαση του Υπουργού, όπως αναφέρεται στο site της ΕΓΔΙΧ για ενημέρωση σας
Αναφορικά με τις αιτήσεις υπαγωγής στο νόμο 4605/2019 για την προστασία της πρώτης κατοικίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι αιτήσεις, οι οποίες έχουν ξεκινήσει μέχρι και την 31.7.2020 (καταληκτική ημερομηνία του νόμου) και ευρίσκονται στη φάση άντλησης στοιχείων από τους χρηματοδοτικούς φορείς και το δημόσιο, θα μπορέσουν να οριστικοποιηθούν με την ανάκτηση των δεδομένων αυτών,ακόμα και αν αυτή λάβει χώρα μετά την 31η.7.2020.
Στο πλαίσιο αυτό, ενημερώνουμε σχετικά με τις εκκρεμείς αιτήσεις, για τα ακόλουθα:
Α) Για αιτήσεις που βρίσκονται σε φάση άντλησης δεδομένων από τρίτες πηγές στις 31/7: Παρακαλούμε όπως παρακολουθείτε την ημερομηνία ανάκτησης των δεδομένων, καθότι οι αιτήσεις θα πρέπει να ολοκληρώνονται εντός δύο (2) εργασίμων ημερών από την ολοκλήρωση της ανάκτησης.
Β) Για αιτήσεις που έχουν ήδη αντληθεί τα δεδομένα, ωστόσο αυτά περιείχαν σφάλματα: να ζητείται άντληση των δεδομένων μέχρι 31/7. Μόλις ολοκληρωθεί η άντληση, η αίτηση θα πρέπει να οριστικοποιείται εντός δύο (2) εργασίμων ημερών. Εάν δεν είναι δυνατόν να ζητηθούν μέχρι 31/7 (π.χ. γιατί εκκρεμεί συναίνεση του χρηματοδοτικού φορέα) αντλούνται στη συνέχεια (εφόσον έχει αποσταλεί ειδοποίηση για διόρθωση) και οριστικοποιείται εντός δύο (2) εργασίμων ημερών.
Γ) Για αιτήσεις των οποίων τα δεδομένα θα αντληθούν μετά την 31.7, ωστόσο θα διαπιστωθούν σφάλματα: θα ζητείται η διόρθωση και θα οριστικοποιείται η αίτηση μόλις έρθουν ορθά.
Δ) Εάν η οριστικοποίηση της αίτησης βάσει λανθασμένων δεδομένων από τους τρίτους φορείς οδηγεί στην μη επιλεξιμότητα του οφειλέτη: θα οριστικοποιείται η αίτηση και αποστέλλεται αμέσως ειδοποίηση για διόρθωση. Στην περίπτωση αυτή δεν θα υπολογίζει η πλατφόρμα τις 15 ημέρες προσφυγής στο δικαστήριο."

Δεν υπάρχουν σχόλια: