Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2009

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΕΚΤΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

Είμαστε υποχρεωμένοι να ενημερώσουμε τους καταναλωτές για τους
"ατσίδες"πώλησης βοηθημάτων εκμάθησης ξένων γλωσσών, συγκεκριμένης εταιρείας που δυστυχώς έχει αφήσει άσχημα αποτυπώματα και στο Νομό μας, μέσω ερωτοαπαντήσεων (κλείσιμο συμβολαίου)με πωλητές μέσω επισκέψεων στα σπίτια.
Η σύγχρονη εποχή κυκλοφορίας των ανθρώπων, δημιούργησε την ανάγκη ανθρώπων μεγαλύτερης ηλικίας ή ανθρώπων που επιθυμούν
την αυτοδιδασκαλία μέσω βιβλίων και dvd , και έχουν δίψα για την μάθηση ξένων γλωσσών ,και νομίζοντας ότι βρήκαν τους σωτήρες της εκμάθησης,
να προμηθευτούν ,η πρόκειται να προμηθευτούν βοηθήματα εκμάθησης ξένων γλωσσών,
με υπογραφή συμβάσεων, με υπογραφή γραμματίων, χρήση πιστωτικής κάρτας κλπ.από στρατευμένους πωλητές συγκεκριμένης εταιρείας.
Αλλά δυστυχώς πήραν κλειστό εμπόρευμα, με όλη την σημασία της λέξεως, και όταν το άνοιξαν είδαν ότι δεν ανταποκρινόταν σαυτό που είχαν υπογράψει και αγοράσει.Δηλαδή είχαν αγοράσει υλικό εκμάθησης δύο γλωσσών και στην συσκευασία υπήρχε μίας γλώσσας σε διπλό υλικό.
Επειδή η συγκεκριμένη εταιρεία βρίσκεται σε δράση, και στο συμβόλαιο
αναφέρει τον περίεργο όρο ότι "ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με την προϋπόθεση να μην ανοιχτεί η συσκευασία",παρακαλούμε τους καταναλωτές να είναι προσεχτικοί
στις αγορές τους, εάν έχουν πέσει θύμα της συγκεκριμένης εταιρείας
να περάσουν από το γραφείο μας να καταγγείλουν την πρακτική εις βάρος
τους, και να διεκδικήσουμε τα δικαιώματα τους.
Επειδή η συγκεκριμένη εταιρεία δεν δέχεται την επιστροφή των προϊόντων της ούτε
λαμβάνει υπόψη της τις αιτήσεις (ατομικές υπαναχωρήσεις) ενώ
έχει προλάβει σε όσους έχουν υπογράψει κάρτα να εισπράξει τα χρήματα
η Ε.Π.Κ. ΧΑΝ, δέχεται καταγγελίες με προσωπική επίσκεψη στο γραφείο του φορέα.
Συστήνουμε τους καταναλωτές να μην προβαίνουν σε τέτοιες αγορές,
ή τουλάχιστον να έρχονται σε επαφή με την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, πριν υπογράψουν
συμβόλαια αγοράς, όταν κάνουν αγορές εκτός καταστημάτων που παραβιάζουν νομοθετημένος όρους.
Το όνομα της εταιρείας είναι στην διάθεση κάθε αρχής που θέλει να
παρέμβει, καθώς και σε κάθε καταναλωτή που έχει πέσει θύμα, και
επιθυμεί μέσω της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, να διεκδικήσει τα δικαιώματά του.

Η Πρόεδρος
Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: