Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ "ΟΙ μεθοδεύσεις των επιτήδειων δεν έχουν τέλος"


Ενωση Προστασιας Καταναλωτών ΝΧανιων




Οφείλουμε να ενημερώσουμε τους καταναλωτές , και να τους επιστήσουμετην προσοχή τους, στις πρακτικές ορισμένων επιχειρήσεων που πωλούνβιβλία κλείνοντας «ραντεβού τηλεφωνικά» ή με «ομαδικά ραντεβού».

Στα γραφεία μας έχουν κατατεθεί 1)Μία καταγγελία, από οικογένεια πουείχε κλείσει ραντεβού τηλεφωνικά για πώληση βιβλίων, την οποία επισκέφθηκε εκπρόσωπος της εταιρείας με δειγματολόγιο και με το «δέλεαρ» της παραπάνω μάθησης των παιδιών της οικογένειας, υπεγράφη σύμβαση αγοράς βιβλίων 4.500Ευρώ, και επιτόπιο διακανονισμό δόσεων μέσω Τραπέζης και παράδοσης στονΚαταναλωτή διπλής σύμβασης τόσο της αγοράς των βιβλίων,όσο και της σύμβασης της Τραπέζης, στην οποία οδηγείτο να πληρώσει ο καταναλωτής.

Η εταιρεία δια του υπαλλήλου της (πωλητή), είχε απαιτήσει και εισπράξει 150 προκαταβολή την οποία εισέπραξε άμεσα, χωρίς απόδειξη, αλλά και χωρίς αφαίρεσητου ποσού αυτής από το συνολικό ποσό της οφειλής.Τα βιβλία θα ερχόταν ταχυδρομικώς.

Η οικογένεια την επόμενη μέρα , άλλαξε γνώμη, για την αγορά των βιβλίων, διαπίστωσε ότι ενήργησε βιαστικά και αψυχολόγητα, και ήρθε σε τηλ. Επαφή με την εταιρεία, την οποία ενημέρωσε ότι δεν επιθυμεί αυτή την αγορά, και ζήτησε να ακυρωθεί η παραγγελία.

Η εταιρεία όχι μόνο δέχτηκε την υπαναχώρηση, αλλά και ήταν άκρως επιθετική ,(σύμφωνα με την καταγγελία), και τους υποχρέωνε να πληρώσουν επί πλέον 500 Ευρώ για έξοδα αποστολής των βιβλίων που θα έστελναν.

Η οικογένεια στην δυσκολία της, και στο άγχος της, απευθύνθηκε στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ,

η οποία την ενημέρωσε για τα δικαιώματα της και ανέλαβε να μεσολαβήσει στην εταιρεία ,την οποία ενημέρωσε το δικαίωμα του καταναλωτή για υπαναχώρηση (εντός προθεσμίας 14 ημερών), το οποίο δικαιούται βάσει του Νόμου «περί προστασίας του Καταναλωτή», και Ευρωπαϊκές οδηγίες και ότι θα την καταγγείλει στις αρχές για την άρνησή της.

Η Εταιρεία ενώ στην αρχή προέβαλλε άρνηση υπαναχώρησης, την επομένη επικοινώνησε η ίδια με την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, και την ενημέρωνε ότι έχει πληρώσει η ίδια το ποσό της οφειλής στην Τράπεζα και μας διαβίβασε και το αποδεικτικό στοιχείο πληρωμής.Εμείς εκείνο που ζητήσαμε από την εταιρεία είναι και η επιστροφή των 150 Ευρώ, της προκαταβολής ,που έδωσε ο καταναλωτής,και εκείνη δεν αρνήθηκε την επιστροφή των.

2)Εταιρεία πώλησης βιβλίων και μάλιστα ιατρικών , με το σύστημα (της ομαδικής μάζωξης) πούλησε βιβλία αξίας 270 Ευρώ, σε κυρία 83 ετών, με κάπως διαφοροποιημένη μεθόδευση.Σαυτή την περίπτωση, συνομολογήθηκαν να δίνει η καταναλώτρια 20 Ευρώ το μήνα, σε κάποιον υπάλληλο που θα κάνει την είσπραξη για λογαριασμό της εταιρείας, και η ηλικιωμένη κατέβαλλε απευθείας το ποσό των 20 Ευρώ , το οποίο ο πωλητής το αποτύπωσε σε μια κάρτα δόσεων,την οποία παρέδωσε στην ηλικιωμένη, αλλά από τότε δεν την ξαναεπισκέφθηκε κανείς για το ποσό είσπραξης, παρά τηλεφωνικά πίεζαν την ηλικιωμένη να τους τα αποστέλλει στην έδρα τους, με ταχυδρομική επιταγή, πράγμα που η ηλικιωμένη έκανε μέχρι που αρρώστησε και δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί στην υποχρέωση που η εταιρεία ετσιθελικά της επέβαλλε.Ας σημειωθεί εδώ, ότι η ηλικιωμένη μέσω των οικείων της ,από την δεύτερη μέρα τους ζήτησε υπαναχώρηση , η οποία δεν έγινε δεκτή από την εν λόγο εταιρεία.Σήμερα η εταιρεία έχει αυξήσει το ποσό με τόκους, έχει διαβιβάσει την είσπραξη του χρέους σε εισπρακτική εταιρεία, η οποία πιέζει και απειλεί την ηλικιωμένη με διάφορες επιστολές.Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, έχει έρθει σε επαφή με την εταιρεία, η οποία δεν είχε αντιλογισμό να παραθέσει, παρά διεκδικούσε παρανόμως τα χρήματά της.

Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ενημερώνει τους καταναλωτές, να μη παγιδεύονται από εμπορικές πρακτικές, να μην αφήνουν τον εαυτόν τους να τον πιέζουν κάποιοι, αλλά και εάν ακόμα πέσουν σε τέτοιες μεθοδεύσεις, να γνωρίζουν ότι έχουν το δικαίωμα υπαναχώρησης των(14 ημερών), αλλά και η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, δέχεται οποιανδήποτε καταγγελία να διαχειριστεί εις όφελος του καταναλωτή στο τηλ.2821092666

H Πρόεδρος

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: