Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Τι συμβαινει με τις βεβαιωσεις οφειλων προς τις Τραπεζες που καθυστερουν να τις δωσουν:

 Γραφει ο Γιώργος Πασχαλίδης

Με αφορμη την ανησυχια πολλων υπερχρεωμενων που φοβουνται οτι δεν θα προλαβουν να καταθεσουν την αιτηση τους στο Οικείο Ειρηνοδικειο μεχρι τις 31.12.2015 προκειμενου να ενταχθουν στις ευεργετικες διαταξεις του Ν 3869/2010 και οπως αυτος τροποποιηθηκε, ας γνωριζουν οτι σε περιπτωση που δεν τους δινει η Τραπεζα τις σχετικες βεβαιωσεις και τα αντιγραφα των συμβασεων, η λυση ειναι: Καταθετει την αιτηση στο Ειρηνοδικειο και για την Τραπεζα που δεν εχει παρει ακομη τα σχετικα εγγραφα καταθετει αντιγραφο της αιτησης που εχει καταθεσει στην Τραπεζα (με υπογραφη της Τραπεζας οτι το παρελαβε) μαζι με υπευθυνη δηλωση οτι θα προσκομισει τα εγγραφα μολις του παραδωθουν απο την Τραπεζα. Επειδη δε δεν θα ξερει τα ακριβη ποσα που οφειλει στην τραπεζα, στην σχετικη αιτηση του Ειρηνοδικειου θα αναφερει ενα ποσο που θυμαται ως τελευταια οφειλη και οταν θα γινει το δικαστηριο (και θα εχει πλεον τα ακριβη ποσα) θα δηλωσει στην εδρα οτι θελει να διορθωσει την αιτηση του (ακομη και προφορικα) στο σημειο των ποσων που οφειλει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: