ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 29-12-2016
Με αφορμή αφενός μεν , πρόσφατης καταγγελίας καταναλώτριας , για ελλειπή παροχή συμφωνηθέντων από Ινστιτούτο Αισθητικής, και αφετέρου την δικαίωση καταναλώτριας (επιστροφή προκαταβαλλόμενων χρημάτων )από την διαμεσολάβηση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , εφιστά την προσοχή των καταναλωτών , σχετικά με την παροχή αισθητικών υπηρεσιών , από τα Ινστιτούτα Αισθητικής.
Αναλυτικά και σύμφωνα με την ανακοίνωση ,της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , αναφέρεται:
Καταναλώτρια. μας κατήγγειλε ότι απευθύνθηκε σε κέντρο αισθητικής στα Χανιά , πλήρωσε περίπου 30.000 ευρώ (πακέτο), και η παροχή που δέχτηκε όχι μόνο δεν ήταν η αναμενόμενη , αλλά κινδύνευσε και η σωματική της ακεραιότητα.
Επ αυτού , η ΄Ενωση ,κρούει το κίνδυνο στους καταναλωτές , υπογραμιζοντας τα έξής:
1.-Ελέγχουμε την νομιμότητα λειτουργίας ,του κέντρου αδυνατίσματος και αισθητικής
2.-Υπογράφουμε τις σχετικές συμβάσεις, αφού τις μελετίσουμε καλά.
3.-Δεν προκαταβάλλουμε χρήματα, ιδιαίτερα μέσω πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών.
4.-΄Εχουμε δικαίωμα, υπαναχώρησης από την σύμβαση.
5.-΄Εχουμε δικαίωμα, καταγγελία της σύμβασης.
5.-Πέρνουμε πάντα απόδειξη , παροχής υπηρεσιών, για τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
Τέλος , η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,τονίζει ότι "είμαστε καταναλωτές, έχουμε δικαιώματα " τα οποία μπορούμε να διεκδικήσουμε μέσω αυτής , είτε εξωδικαστικώς, επιλύοντας τυχόν προκύπτουσα καταναλωτική διαφορά , είτε δικαστικώς, στα αρμόδια δικαστήρια, αφού βέβαια
έχουμε πλήρη αποδεικτικά στοιχεία.
Για ενημέρωση - καταγγελία στα τηλ.2821092306, 2821092666 και 2842020140 σε φαξ 2821092306 και email.epkxan@gmail.com
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου