Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Ε.Π.Κ.Kρήτης: "Τι απαντά η εκκαθάριση των Ασπίς και C.V για δικαιούχους εκτός κατάστασης Δικαιούχων Απαιτήσεων




Δελτίο Τύπου 2-3-2017

Επειδή κάποιοι δικαιούχοι απαιτήσεων από Ασφάλιση Ζωής, των ασφαλιστικών εταιρειών, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΚΑΙ COMER\MERCIAL VALUE AAE δεν εμφανιζόταν στην Κατάσταση Δικαιούχων Απαιτήσεων , η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, με έγγραφό της, ζήτησε σχετικές διευκρινίσεις, από την εκκαθάριση.

Δείτε αναλυτικά την ανακοίνωση της Ένωσης Καταναλωτών
Ενημερώνουμε τους πρώην ασφαλισμένους των ασφαλιστικών εταιρειών, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΚΑΙ COMER\MERCIAL VALUE AAE , μέλη της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, τα εξής: Επειδή κάποιοι δικαιούχοι απαιτήσεων από Ασφάλιση Ζωής, δεν εμφανιζόταν στην Κατάσταση Δικαιούχων Απαιτήσεων , η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, με έγγραφό της, ζήτησε σχετικές διευκρινίσεις, από την εκκαθάριση.
Στο απαντητικό έγγραφο της η εκκαθάριση, αναφέρει:
«1.H διαδικασία προσωρινής διανομής αφορά στους δικαιούχους απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής που έχουν ενταχθεί στην Κατάσταση Δικαιούχων Απαιτήσεων από Ασφάλιση Ζωής, η οποία καταρτίστηκε κατά το άρθρο 10 παρ.3 του ν.δ 400/1970 και αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Τράπεζας της Ελλάδος την 20/11/2015 καθώς και στους δικαιούχους που εντάσσονται στην Κατάσταση Δικαιούχων Απαιτήσεων από Ασφάλιση Ζωής με τελεσίδικη δικαστική απόφαση.Οι προαναφερθέντες δικαιούχοι είναι οι μόνοι που έχουν δικαίωμα συμμετοχής στην τρέχουσα διαδικασία των προσωρινών διανομών.
2.Η καταβολή του ποσού των προσωρινών διανομών, για την οποία τηρείται σειρά προτεραιότητας βάσει αριθμού πρωτοκόλλου, προϋποθέτει την πιστοποίηση -επαλήθευση των δικαιούχων και των απαιτήσεων τους βάσει των στοιχείων που διαθέτουν οι υπό εκκαθάριση εταιρείες για τις απαιτήσεις αυτές.Η διαδικασία πιστοποίησης-επαλήθευσης υλοποιείται σε καθημερινή βάση με έναρξη την 17/10/2016 (έναρξη διαδικασίας) και θα συνεχιστεί έως ότου καταβληθεί στο σύνολοι των πιστοποιημένων δικαιούχων το ποσό των προσωρινών διανομών, για το οποίο έχει διατηρηθεί απόθεμα. Οι καταβολές των ποσών στους δικαιούχους, θα πραγματοποιούνται σε τακτικά διαστήματα ακολουθώντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας πιστοποίησης -επαλήθευσης 3 Στο συνημμένο αρχείο, περιλαμβάνονται τα συμβόλαια (περιλαμβάνονται στη λίστα που μας προωθήσατε) τα οποία σύμφωνα μα τα στοιχεία των υπό εκκαθάριση εταιρειών έχουν ενταχθεί στην Κατάσταση Δικαιούχων Απαιτήσεων από Ασφάλιση Ζωής.
Οι δικαιούχοι που έχουν προσκομίσει υπεύθυνη δήλωση για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία προσωρινής διανομής υπάγονται στο ανωτέρω. 2 Οι δικαιούχοι που δεν έχουν προσκομίσει υπεύθυνη δήλωση για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία προσωρινής διανομής οφείλουν να ακολουθήσουν τη διαδικασία υποβολής δικαιολογητικών.»
Για περισσότερη ενημέρωση τα μέλη της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ή μη μπορείτε να επικοινωνούν στα τηλ.2821092306 και 2921092666
Η Πρόεδρος της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη





Δεν υπάρχουν σχόλια: