Ώρες Κοινού για ενημέρωση 10:00-12:00 π.μ ΜΟΝΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ στη Γραμματεία της Ένωσης 2821092306
Ενημερώνουμε τα μέλη της Ένωσης ότι έχει ξεκινήσει η ανανέωση συνδρομών(25 ευρώ) για το έτος 2018 και παρακαλείστε για την τακτοποίηση της συνδρομής σας.Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο 28210 92306 από της 9:00 - 13:30

Παρασκευή, 23 Μαρτίου 2018

Υπ. Οικονομίας & Ανάπτυξης: Συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Καταναλωτή και Αγοράς (ΕΣΚΑ)



Σύμφωνα με δελτίο τύπου του Υπ. Οικονομίας & Ανάπτυξης:
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή σας ενημερώνει για τη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Καταναλωτή και Αγοράς (ΕΣΚΑ), η οποία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018 και ώρα 10.00 π.μ., στην αίθουσα 611 του κτιρίου του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, στη Πλατεία Κάνιγγος.
Η συνεδρίαση θα ξεκινήσει με τον χαιρετισμό του Υφυπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης κ. Στέργιου Πιτσιόρλα και στη συνέχεια την εναρκτήρια ομιλία του Προέδρου του ΕΣΚΑ- Γενικού Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, κ. Δημήτρη Αυλωνίτη.
Μεταξύ των θεμάτων, θα συζητηθούν και:
  • Ο νέος κωδικοποιημένος νόμος 2251/94 για τη προστασία του καταναλωτή,
  • Θέματα προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα,
  • Θέματα εναλλακτικής-εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών.
  •  Στην έναρξη της συνεδρίασης, χαιρετισμό θα πραγματοποιήσει ο υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Στέργιος Πιτσιόρλας και στην εναρκτήρια ομιλία του ο πρόεδρος του ΕΣΚΑ- γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Δημήτρης Αυλωνίτης αναμένεται να αναφερθεί στις ευρωπαϊκές εξελίξεις γύρω από θέματα προστασίας καταναλωτή, στη σύσταση νέου τμήματος στη γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή με αντικείμενο τη «συνεργασία με κοινωνικούς φορείς και εταίρους» ενώ διεξοδικά θα αναφερθεί στο νόμο 3758/2009, όπως αυτός ισχύει, και αφορά στις εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών.
    Υπενθυμίζεται ότι το υπουργείο, βρίσκεται σε διαδικασία βελτίωσης του νομοθετικού πλαισίου που διέπει τη λειτουργία των εταιρειών ενημέρωσης οφειλετών στη κατεύθυνση μείωσης της όχλησης και της ψυχολογικής πίεσης που ασκείται στον καταναλωτή (πχ μείωση της συχνότητας των τηλεφωνικών κλήσεων, διεύρυνση των τρόπων επικοινωνίας και άλλα) ενώ ιδιαίτερη σημασία δίνεται και στην τήρηση του κώδικα δεοντολογίας από τις εταιρείες.
    Στο ΕΣΚΑ θα συζητηθούν ακόμη η εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών και ο Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας, θα γίνει ενημέρωση για τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 σχετικά με τα Προσωπικά Δεδομένα ενώ θα συζητηθεί το θέμα της απελευθέρωσης της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και τα προβλήματα των καταναλωτών από τον βασικό προμηθευτή και τους εναλλακτικούς προμηθευτές
    Τέλος, θα γίνει ενημέρωση για εκπαιδευτικές δράσεις για ευάλωτες ομάδες και παιδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: