Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Ε.Π.Κ.Κρήτης:"Παγίδα" για τους ρυθμισμένους δανειολήπτες με δικαστική απόφαση, η εκ των υστέρω προτάσεις των τραπεζών"




















ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ   9-05-2018



 Επειδή τον τελευταίο καιρό , παρατηρείται οι τράπεζες, να επικοινωνούν με μέλη της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ιδιαίτερα με δανειολήπτες που εφαρμόζουν μία δικαστική απόφαση του ν. 3869/2010, για να προτείνουν εκ των υστέρω  μία διαπραγμάτευση , και οι δανειολήπτες ουσίας να βρίσκονται  αιφνιδιασμένοι, μη ξέροντας το τι να πράξουν και αν αυτή η επικοινωνία από τις τράπεζες γίνεται για το συμφέρον τους.
Επειδή,  πολλάκις η ενημέρωση από τις τράπεζες δεν γίνεται κυκλικά,(δεν συμπεριλαμβάνει σχέδιο για όλα τα χρέη του οφειλέτη) αλλά η κάθε τράπεζα ενημερώνει και σχεδιάζει ΜΟΝΟ για   το χρέος που αφορά την δική της πίστωση, ουσίας αναπροσανατολίζει τον οικονομικό σχεδιασμό του καταναλωτή που έχει και άλλους πιστωτές και χρέη και σε άλλους φορείς (π.χ Δημόσιο ,Ασφαλιστικό ταμείο κ.α)
 Ενημερώνουμε  τα μέλη της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,  ότι οφείλουν να  επικαιροποιήσουν  τα στοιχεία  εγγραφή τους  προς την ΄Ένωση , είτε επισκεπτόμενοι οι ίδιοι την ΄Ένωση , είτε να έρθουν σε τηλεφωνική επαφή , προκειμένου να ενημερωθεί το Μητρώο Μελών, με τά επικαιροποιημένα στοιχεία  και να συνεχίσουν να τυγχάνουν την ενημέρωση και Προστασία της ΄Ένωσης , είτε εξωδίκως είτε σε δικαστικό επίπεδο.
 Συμπληρωματικά, η ΄Ένωση των Καταναλωτών, θέλει να τονίσει και να επιστήσει την προσοχή  στους δανειολήπτες μέλη της ,που εφαρμόζουν μία δικαστική απόφαση του ν. 3869/2010 ότι  καμία έγγραφη ή προφορική επικοινωνία με τις τράπεζες,  δεν θα πρέπει να περνάει απαρατήρητη , εάν πρόκειται για τηλεφωνική επικοινωνία, καταγράφεται η πρόταση  (αρ.τηλεφώνου , ώρα επικοινωνίας, γραφείο επικοινωνίας και ονοματεπώνυμο επικοινωνούντος) εάν πρόκειται για επιστολή , άμεσα θα πρέπει να προσκομιστεί στην ΄Ένωση , για να εξεταστεί το περιεχόμενο της.
  Τέλος , η ΄Ένωση τονίζει ότι  " είναι θλιβερό , αυτό που παρατηρείται από τις τράπεζες, να προτείνουν στον δανειολήπτη ρύθμιση του χρέους του και  τάχα κάποιο τεράστιο "κούρεμα" του χρέους του  και μάλιστα της τάξης του 70%   και ουσίας, ο δανειολήπτης να  πλανάται βγαίνοντας από τις ευνοϊκές διατάξεις του νόμου (3869/2010) "


                          Η Πρόεδρος  της ΄
Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

                Ιωάννα   Μελάκη
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: