Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΑ ΑΙΤΟΛΙΚΑ ΝΕΑ

Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων ενημερώνει

Το αγκάλιασμα, η ευαισθητοποίηση και η στήριξη της προσπάθειας μας από τα ΜΜΕ είναι ένα ελπιδοφόρο μήνυμα για την προάσπιση των δικαιωμάτων του πολίτη-καταναλωτή

anaitolika.gr
(27-03-2008)

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ



Η Ενωσή μας, και τα μέλη της έχουν να παίξουν καινοτόμο ρόλο στην υλοποίηση του οράματος-στόχου στον ευαίσθητο τομέα του καταναλωτή.

Βρισκόμαστε στην αρχή, η αισιοδοξία που μας διακατέχει, μας δίνει δύναμη να ενεργοποιηθούμε τώρα, άμεσα, σήμερα και να πούμε:

-Ξοδεύω αυτό που χρειάζομαι, σκέφτομαι αποταμιευτικά, υπάρχει και το αύριο, εφαρμόζω βιώσιμη κατανάλωση.

-Κλείνω την βρύση, ξοδεύω το νερό που πρέπει.

-Αγοράζω τις ποσότητες που χρειάζομαι, δεν αγοράζω νωπό κρέας και ψάρι, για να τα βάλλω στον καταψύκτη μου(ο Κώδικας Τροφίμων) δεν το συνιστά.

-Προσέχω τους ηλεκτρικούς διακόπτες, και τις συσκευές δεν κάνω αλόγιστη χρήση.

-Δεν ξεχνώ την ανακύκλωση, περιοδικά, εφημερίδες δεν πετιούνται στην σακούλα απορριμάτων, έχουν δική τους θέση στον κάδο της ανακύκλωσης.

Δίνουμε την μάχη μας, αλλά αυτή η μάχη αφορά όλους μας, εμάς σαν Ενωση, αλλά και εσάς,γιατί όλοι είμαστε καταναλωτές.
Καταναλωτές σε οτιδήποτε κάνουμε χρήση, είτε ανήκει σε ιδιώτες, είτε στο Κράτος.
Καταναλωτές, προϊόντων και υπηρεσιών, καταναλωτές στην υγεία, στην παιδεία, στον τουρισμό, στα μέσα μεταφοράς, σε νομικές υπηρεσίες κ.λ.π.

Στην προσπάθεια καταπολέμησης της ακρίβειας έχουμε τον πρωταρχικό ρόλο, οφείλουμε να κάνουμε έρευνα αγοράς, σύγκριση τιμών και μετά επιλογή.

Μεγάλη προσοχή χρειάζεται στην επιλογή προϊόντων που θα μας παρέχουν την εγγύηση του προμηθευτή για την ασφάλειά τους.
Σήμερα ο καταναλωτής δεν είναι μόνος, είναι οργανωμένος σε καταναλωτικές ενώσεις, μπορεί και πρέπει να συμμετέχει, τα προβλήματα ομαδοποιούνται και οι καταστρατηγήσεις εις βάρος των καταναλωτών αποφεύγονται, αντιμετωπίζονται
νομικά.
Η Ενωσή μας καλεί τους πολίτες-καταναλωτές που επιθυμούν να συστρατευθούν με τους σκοπούς της Ενωσής, να γίνουν μέλη της, γιατί τα καταναλωτικά προβλήματά θέλουν γνώση, επεξεργασία, εύρεση λύσης, θέλουν επαφή, ανάδειξη, προώθηση και ανάληψη συγκεκριμένων πρωτοβουλιών, με συναντήσεις ενημέρωσης και αναγκαίες συνεργασίες με φορείς που έχουν παρόμοιους στόχους.


Το αγκάλιασμα, η ευαισθητοποίηση και η στήριξη της προσπάθειας μας από τα ΜΜΕ είναι ένα ελπιδοφόρο μήνυμα για την προάσπιση των δικαιωμάτων του πολίτη-καταναλωτή, και θα αποτελέσει μια πίεση για εκείνους που παραβιάζουν τα δικαιώματα του .

Νοιώσαμε την ανάγκη να σας ευχαριστήσουμε ειδικά, για την συμπαράστασή σας
στον αγώνα μας για το καταναλωτικό κίνημα

Δεν υπάρχουν σχόλια: