Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Σάββατο 29 Μαρτίου 2008

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ - ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

Αγορά, σύνθετη λέξη όχι από γραμματικής, αλλά ουσίας,είναι η λέξη που συγκεντρώνει
παραγωγό,προμηθευτή-έμπορο,καταναλωτή.Είναι για ένα καταναλωτή αφανείς κρίκοι,σε
πολλούς ίσως άγνωστη΄, αλλά αυτοί είναι οι κρίκοι συνθέτουν την αλυσίδα.
Σαυτή την αλυσίδα καλούνται να παίξουν έργο,όλοι τους, καθένας τον ρόλο του.
Το Εμπόριο και αυτό διακρίνεται σε δύο φάσεις, εμπόριο μεταξύ παραγωγού,προμηθευτή-εμπόρου ,και εμπόρου-καταναλωτή.
Η αρχή γίνεται από τον παραγωγό και το τέλος ανήκει στον καταναλωτή.
Και οι δύο παραπάνω υπήρξαν από χρόνια στην προσπάθεια, και στην μοίρα τους,
αφημένοι καλή την πίστη.Από την μια ο ένας εργαζόταν και παρήγαγε προιόντα τα οποία
η τα έχανε παντελώς αφημένα σε κάποια ένωση, η οποία θα τα προωθούσε, ή τα άφηνε
στον χονδρέμπορο με λευκό δελτίο αποστολής στο σημείο που αναγραφόταν η τιμή,από
τον έμπορο κατά τα συμφέροντά του.
Σήμερα η αγορά ζει σε μια διεθνοποιημένη οικονομία,με προιόντα είτε γεωργικά είτε
βιομηχανικά που καταφθάνουν από παντού.
Οι έμποροι με τις διαφημιστικές τους καμπάνιες με γνώμονα το κέρδος έχουν δημιουργήσει στα θέλω του καταναλωτή επιπλέον ανάγκες.
Το κλειδί της ισορροπίας της Αγοράς, είναι μια και ζούμε σε ανοιχτή κοινωνία και
ελεύθερη οικονομία,η διασφάλιση της ποιότητας της ζωής.
Εδώ θέλουμε να τονίσουμε. την ευθύνη που έχει σήμερα ο Καταναλωτής.
Κανείς δεν πρέπει να νοιώθει αδύναμος, ανασφαλής και πιεσμένος,ο καταναλωτής
πρέπει να σταματήσει να γίνεται ομπρέλα απάθειας.
Ο καταναλωτής πρέπει να ψάχνεται να παίρνει ασφαλή ενημέρωση, πρέπει να συγκρίνει,
και μετά να αποφασίζει.
Καταναλωτής ενημερωμένος μπορεί να διακρίνει τον τρόπο και το μέσο της υπερβολής.
Η καταναλωτική του σκέψη να γίνει διευρυμένη ατζέντα που να χωράει όλες του τις καταναλωτικές ενέργειες, να διευρύνει στην σκέψη του την έννοια "καταναλωτής είμαι όταν πάω για ψώνια από κάποιο κατάστημα"
Ο καταναλωτισμός δεν έχει χρόνο δεν αποκλείει κανένα μας.Το Κράτος το ίδιο είναι
ο μεγάλος καταναλωτής,καθότι διαθέτει μηχανισμό που δέχεται υπηρεσίες από τρίτους,
Οι Επιχειρήσεις είναι καταναλωτές από τους προμηθευτές τους,ακόμα και οι άνθρωποι
που ασχολούνται με τον πρωτογενή τομέα,στην βιομηχανοποιημένη εποχή μας, δέχονται προιόντα και υπηρεσίες, από τον δευτερογενή αλλά και τον τριτογενή τομέα.
Γνωρίζω,ζητώ διεκδικώ τα δικαιώματά μου είναι ρόλος ανθρώπινης αξιοπρέπειας που η
κοινωνία ,αφού τα απαιτεί από τον πολίτη-καταναλωτή θα πρέπει να καταλάβει ότι και
αυτά είναι τέλη ανταποδοτικά, δεν της ανήκουν,και θα πρέπει να τα επιστρέψει ως
οφείλει στον πολίτη καταναλωτή,χωρίς να τον ωθεί σε δικαστικές περιπέτειες προς
διεκδίκησή.
Η κοινωνία των δικαιωμάτων των πολιτών είναι ανηφορική οδός,πολλοί λένε ότι έχει
και ανασφαλή σημεία(λακκούβες) και χρειάζεται ενεργούς πολίτες,με αγωνιστική δράση και διεκδίκηση,
Για μας και για την Ενωσή μας είναι πρόκληση και πρόσκληση για ένα αγώνα με εθελοντικά κίνητρα που δεν διατάσσεται που θα έχει διάρκεια,αρκεί όλοι μας να
αναγνωρίσουμε το σκοπό της ομαδοποιημένης φωνής για την διεκδίκηση των δικαιωμάτων που οφείλουμε στην κοινωνία του σήμερα και του αύριο.

Με εκτίμηση

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: