Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 13 Μαΐου 2008

Οι Ελληνες έχουν καταναλωτική συνείδηση;

«Εδώ και χρόνια το προσφιλές θέμα των μέσων μαζικής ενημέρωσης, αλλά και της εκάστοτε αντιπολίτευσης..., είναι η ακρίβεια. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει καταναλωτής που θα μπορούσε να επιλέξει μεταξύ δύο τιμών, για το ίδιο προϊόν, και θα επέλεγε τη μεγαλύτερη!».

Το ερώτημα όμως είναι αν υπάρχει η καλύτερη τιμή. Και αν υπάρχει πώς την πληροφορείται ο καταναλωτής και με τι κόστος.

Παράδειγμα: αν θέλει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, ή ένα ψυγείο, ή ένα κοστούμι, είναι βέβαιο ότι θα αναζητήσει την καλύτερη δυνατή τιμή.

Για τα ψώνια της εβδομάδας από το σούπερ μάρκετ όμως είναι δύσκολο, αν όχι αδύνατο, να ψάξει τη φθηνότερη φακή σε άλλο σούπερ μάρκετ ή το φθηνότερο γάλα. Και αν ακόμα είχε ένα κομπιουτεράκι μέσα στο μυαλό του, πέραν του αβέβαιου αποτελέσματος, θα του στοίχιζε πολύ περισσότερο σε ... βενζίνη και χρόνο!

Μερικά σκόρπια παραδείγματα:

Πόσο έχουν ενημερωθεί (και πεισθεί) οι γονείς ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα τα παιδιά; Ποιο είναι λοιπόν το μηνιαίο κόστος για την οικογένεια από τη χρήση ενός επικίνδυνου για το παιδί προϊόντος;

Ποια ενημέρωση παρείχε η πολιτεία για τη διατροφή και την παχυσαρκία και ποια διέξοδο φρόντισε να δώσει στη νεολαία για άσκηση και αθλητισμό;

Ποιο είναι το κόστος για την οικογένεια από τη αγορά, συντήρηση και χρήση των κλιματιστικών μηχανημάτων; Πόσο απαραίτητα είναι, πότε και πώς μπορεί (και πρέπει) να μειωθεί η χρήση τους;

Ποια κυβέρνηση και πότε εργάστηκε μεθοδικά ώστε να παρακάμψουν τους μεσάζοντες οι παραγωγοί νωπών γεωργικών προϊόντων;

Ποια κυβέρνηση και πότε φρόντισε να έχει πραγματική εικόνα (άρα και έλεγχο...) του χονδρεμπορίου οπωροκηπευτικών;

Ποια είναι η ενημέρωση των καταναλωτών και ποια μέτρα πήρε η πολιτεία για την πρόληψη της υπερχρέωσης των νοικοκυριών;

Ολα αυτά κάποιες οργανώσεις καταναλωτών τα έχουν επισημάνει, έχουν κάνει και προσπάθειες στο μέτρο των δυνατοτήτων τους. Ποτέ όμως δεν είχαν τη στήριξη της πολιτείας.

Εμείς έχουμε ήδη συγκροτηθεί σε μία δυναμική Ενωση έχουμε την υποστήριξη των Χανιωτών πολιτών-καταναλωτών και ελπίζουμε ότι θα καταφέρουμε πολλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: