ΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ: 13/05/08
Συστάσεις... προς την ΑΝΕΚ
Για καλύτερη
παροχή
υπηρεσιών
Συστάσεις προς την Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης (ΑΝΕΚ) να σεβαστεί τους Χανιώτες επιβάτες - καταναλωτές, τόσο όσον αφορά τις τιμές των εισιτηρίων όσο και τις υπηρεσίες της, απευθύνει με ανακοίνωσή της η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων.
“Η απελευθέρωση της τιμής των ναύλων εκ μέρους του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας είχε σαν αποτέλεσμα την ραγδαία αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, αυξήσεις που άγγιξαν έως και το 130% σε πολλές εταιρείες μέσα σε ένα χρόνο. Η ποιότητα παροχής υπηρεσιών δεν υπέστη βελτίωση, αλλά υποβάθμιση με τον καταναλωτή να εμμένει και να υπομένει τσουβάλιασμα, με ένα ταξίδι άφιξης-αναχώρησης εξοντωτικό. Η πολιτεία με τις υπηρεσίες που διαθέτει απούσα, στο επικοινωνιακό της παιχνίδι έχει πετύχει με τις ναυτιλιακές εταιρείες, έχασε όμως την εμπιστοσύνη του καταναλωτή, ο επιβάτης-καταναλωτής καταγγελίες κάνει, αλλά ανταπόκριση δεν βρίσκει πουθενά, γι’ αυτό η μοναδική του δύναμη είναι η συσπείρωση στις καταναλωτικές ενώσεις, για να διεκδικήσει το αυτονόητο (τα δικαιώματά του)" τονίζει στην ανακοίνωσή της η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων.
Εν συνεχεία καλεί την ΑΝΕΚ "να συνεχίσει την φιλότιμη προσφορά της, την παραδοσιακή της εικόνα στα τοπικά δρώμενα, επισημαίνοντας ότι οι Χανιώτες επιβάτες-καταναλωτές, είναι ένα οικονομικό κεφάλαιο για την εταιρεία, συναισθηματικά την στηρίζουν, αξίζουν καλύτερη διαχείριση, τα οφέλη είναι ανταποδοτικά, στην σκέψη των επενδυτικών κινήσεων, εκτός από το χρήμα και οι άλλες αξίες συμπορεύονται και συμπαρατάσσονται στην οικονομική, τοπική και κοινωνική ανάπτυξη".
"Η αύξηση της τιμής του ναύλου, η απαξίωση προσφοράς σωστής υπηρεσίας στον πελάτη-καταναλωτή που επιλέγει για την μεταφορά του στον προορισμό του ένα πλοίο, θα τον οδηγήσει στην αποστροφή του και θα επιλέξει άλλο τρόπο μεταφοράς που θα του εξασφαλίζουν αυτά", επισημαίνει χαραχτηριστικά η Ένωση και προσθέτει:
"Έγνοια του Υπ. Εμπορικής Ναυτιλίας είναι το χάιδεμα των Ναυτιλιακών Εταιρειών, με εκείνες ήρθε σε επαφή, μ' αυτές συζήτησε, βεβαίως βοηθούν την οικονομία του κράτους, αλλά εμείς οι καταναλωτές δεν ανήκουμε στο κράτος; Γιατί σε μας να δίδεται η αίσθηση της προστασίας - αδιαφορίας; Προστατευόμαστε εάν ο καφές και το νερό μη σερβιριζόμενοι είναι σε ελεγχόμενη τιμή;
Ως Ένωση αγωνιζόμαστε για τα δικαιώματα του καταναλωτή, στηρίζουμε την τοπική παραγωγή, τους ντόπιους επιχειρηματίες θέλουμε την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας, δεν γινόμαστε παραμάγαζο κανενός που πάει αντίθετα με τους σκοπούς μας".
Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου