Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2008

Αρκετές εμπορικές επιχειρήσεις παραπλανούσαν τους καταναλωτές

30.08.08


Αρκετές εμπορικές επιχειρήσεις των Χανίων, κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων, προέβησαν σε πρακτικές, που σκοπό είχαν να παραπλανήσουν τους καταναλωτές, όπως υποστηρίζει η πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων Ιωάννα Μελάκη. Όπως τόνισε η ίδια στο «ν.Κ.», «η Ένωσή μας, που βρίσκεται στο πλευρό των καταναλωτών, κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, η οποία λήγει θεσμικά και νομικά στις 31-8-2008, διαπίστωσε ότι ορισμένοι επαγγελματίες, παρά την ενημέρωση του συλλογικού του οργάνου, δεν σεβάσθηκαν τις οδηγίες που τους είχαν δοθεί. Διαπίστωσή μας ήταν ότι ορισμένες επιχειρήσεις είχαν αναγράψει στη βιτρίνα του καταστήματός τους ποσοστά 10% - 20% - 50% αόριστα, ενώ είχε διευκρινισθεί ότι θα πρέπει ν’ αναφέρονται και τα είδη, στα οποία αντιστοιχεί το ποσοστό της έκπτωσης.
Επίσης σε πολλές βιτρίνες καταστημάτων συναντήσαμε την ένδειξη (έως 30%), ένδειξη που είχαμε επισημάνει ότι ήταν παραπλανητική και σ’ αυτό το σημείο η νομοθεσία είναι σαφής». Όπως ανέφερε στη συνέχεια η κα Μελάκη:
«Πιστεύουμε ότι η αγοραστική κίνηση ήταν αρκετά καλή, εμείς προσπαθήσαμε με την παρουσία μας και τις οδηγίες μας να βοηθήσουμε τον καταναλωτή, να αποφύγει παγίδες - πρακτικές και να αποτρέψουμε φαινόμενα παραπλάνησής του.
Είμαστε όμως στη δυσάρεστη θέση να καταγγείλουμε και πρακτικές ορισμένων επιχειρηματιών που εφαρμόστηκαν εντός των καταστημάτων τους.
Πιο συγκεκριμένα, υπήρχε ομοδοποίηση ειδών με μία μεγάλη πινακίδα που έγραφε 50% και ακριβώς δίπλα υπήρχαν άλλα είδη που δεν ήταν στην ίδια έκπτωση, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής και να μπει σε διαδικασία ταλαιπωρίας, αλλά και να έρθει σε προστριβή με τον επιχειρηματία».
Προσθέτοντας ότι «εμείς ενημερώνουμε τους καταναλωτές ότι θα πρέπει να είναι προσεκτικοί στις αγορές τους και τώρα που θ’ αρχίσουν οι προσφορές των ειδών από τις επιχειρήσεις από τις 1 Σεπτεμβρίου. Οι συμβουλές μας είναι οι εξής:
Αγοράζουμε το είδος εάν το έχουμε ανάγκη. Προσέχουμε εάν το είδος είναι ελαττωματικό. Η τιμή να είναι ασφαλώς ικανοποιητική και τέλος δεν ισχύει στις προσφορές το δικαίωμα της υπαναχώρησης.

Πηγή Νέος ΚΉΡΥΚΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: