24.09.08
Αρκετές καταγγελίες έχει δεχθεί τις τελευταίες ημέρες η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων, από καταναλωτές, σχετικά με προβλήματα που αντιμετώπισαν με καινούργιες συσκευές κινητών τηλεφώνων και συσκευές ηλεκτρονικών υπολογιστών (lap-top).
Τα παρουσιαζόμενα προβλήματα στις παραπάνω συσκευές, ποικίλουν και τις περισσότερες φορές, είναι τόσο εμφανή και καταρρίπτουν την πρώτη αιτιολογία που προβάλλουν οι προμηθευτές, ότι προκλήθηκαν από κακή χρήση του αγοραστή.
Συνήθη ελαττώματα αφορούν τα πλήκτρα εκκίνησης, αδυναμία ενεργοποίησης , προβληματική οθόνη, ξαφνικό σβήσιμο της συσκευής ενώ λειτουργούσε κανονικά κ.λ.π.
Όπως επισημαίνει με ανακοίνωσή της η ΕΠΚΧΑΝ, «επιθετική αντιμετώπιση των προμηθευτών των παραπάνω συσκευών, προς τους καταναλωτές είναι ένα πρόβλημα και οφείλουμε να το επισημάνουμε.
Προτρέπουμε τους καταναλωτές να μην πέφτουν στην παγίδα της αιτιολογίας των προμηθευτών ότι η βλάβη είναι δικής τους υπαιτιότητας, να μη την κάνουν αποδεκτή και να μας το καταγγέλλουν.
Η εγγύηση των περισσοτέρων συσκευών καλύπτεται στα δύο έτη, αλλά το προνόμιο αυτό αίρεται εάν ο προμηθευτής επικαλεστεί κακή χρήση. Η Νομοθεσία είναι σαφής: «Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανιστεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.
Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή»
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ζητά από τους προμηθευτές των παραπάνω συσκευών (κινητών τηλεφώνων-lap-top), σεβασμό στα δικαιώματα των καταναλωτών, ζητά να παύσει η ταλαιπωρία που βιώνουν σήμερα οι καταναλωτές, ζητά υπευθυνότητα, χωρίς έωλες δικαιολογίες. Δεν θέλουμε επιβάρυνση των καταναλωτών με έξοδα για τα οποία δεν ευθύνονται, παραβιάζοντας την υφιστάμενη νομοθεσία για τα «ελαττωματικά προϊόντα». Ας μη παίζουν με λέξεις τεχνοκρατικές, στον καταναλωτή που δεν έχει εξειδικευμένες γνώσεις, παραπλανώντας τον.
Ζητάμε από τους καταναλωτές, κατά την αγορά ,των παραπάνω αναφερομένων προϊόντων, να ζητούν από το κατάστημα αγοράς εκτός από την απόδειξη αγοράς του είδους και γραπτή εγγύηση, που οφείλει να την παρέχει ο έμπορος, στοιχεία τα οποία θα μας βοηθήσουν να αποδείξουμε την αγορά του προϊόντος, αλλά και να διεκδικήσουμε την επίλυση των προβλημάτων που τυχόν θα προκύψουν στον χρόνο της εγγύησης.
Καλούμε κάθε καταναλωτή που αντιμετωπίζει προβλήματα από ελαττωματικά κινητά ή ηλεκτρονικούς υπολογιστές και είναι στο πλαίσιο της εγγύησης να απευθυνθεί σε μας είτε προσωπικά στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ που βρίσκεται στην Πλατ.1866.είτε στο τηλέφωνο που είναι 2821092666 »
ΠΗΓΗ: ΝΕΟΣ ΚΗΡΥΚΑΣ
Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου