Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

Προσοχή στα ασφαλιστήρια συμβόλαια

19.09.08

epkxan.jpgΤην προσοχή των καταναλωτών όταν συνάπτουν ασφαλιστικά συμβόλαια υγείας, ζωής ή συνταξιοδοτικά, ώστε να μην πέσουν θύματα εξαπάτησης εφιστά η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων με χθεσινή της ανακοίνωση. Η ΕΠΚΧΑΝ σημειώνει ότι οι πολίτες που πρόκειται να συνάψουν συμβάσεις με ασφαλιστική εταιρεία, θα πρέπει να διαβάσουν πολύ προσεκτικά τους όρους της σύμβασης και να ρωτήσουν για όλες τις λεπτομέρειες τον ασφαλιστή τους.

Όπως επισημαίνει η ΕΠΚΧΑΝ στην ανακοίνωσή της «η απουσία της πολιτείας σε πολλούς τομείς, και η στροφή πολλών Καταναλωτών στην αναζήτηση ασφάλειας σε διάφορες ασφαλιστικές εταιρείες δεν θα πει ότι εμείς σαν ένωση θα επιτρέψουμε την διαστρέβλωση του ρόλου τους και θα ανεχθούμε τις καταχρηστικές πρακτικές , επιβαρύνοντας υπέρμετρα τους καταναλωτές.

Ζητάμε από τους καταναλωτές στα συμβόλαια που υπογράφουν με τις ασφαλιστικές εταιρείες (συμβόλαια υγείας, ζωής, συνταξιοδοτικά) να είναι προσεκτικοί να συμβουλεύονται την Ένωσή μας. Έχουμε διαπιστώσει και οφείλουμε να το καταγγείλουμε ότι υπάρχουν μέσα στα συμβόλαια αδιαφανείς όροι που αποβαίνουν εις βάρος των καταναλωτών ιδιαίτερα εάν κάποιος καταναλωτής αποφασίσει να διακόψει πρόωρα το συμβόλαιο που είχε με την ασφαλιστική εταιρεία.

Με βάση τους όρους αυτούς, ο καταναλωτής δεν πληροφορείται ότι η ασφάλιση επιβαρύνεται με έξοδα (πρόσκτησης για τους διαμεσολαβούντες κλπ.) και ότι από τα ασφάλιστρα που καταβάλλει ένα μέρος τους παρακρατεί η ασφαλιστική εταιρεία ως διοικητικά έξοδα (για λειτουργικά κόστη κλπ.), ως αμοιβή, ενώ η εξαγορά επιβαρύνεται και με ποινή.

Η εταιρεία παρακρατεί επίσης προκαταβολικά τα έξοδα σύναψης της ασφάλισης, οπότε χάνονται περίπου δύο ετήσια ασφάλιστρα. Επομένως αποταμιεύεται μικρότερο κεφάλαιο και ο καταναλωτής δεν είναι ενημερωμένος ούτε για τις κρατήσεις αλλά και ούτε για το ύψος τους.

Αν κάποιος καταναλωτής μετανιώσει και θέλει να σταματήσει την ασφάλεια ή αδυνατεί να συνεχίσει να πληρώνει αφού είναι ανημέρωτος και για τις κρατήσεις αλλά και τι ακριβώς πληρώνει, τελικά βγαίνει ζημιωμένος

Εμείς ζητάμε από την πολιτεία να προβεί σε νομοθετική ρύθμιση ώστε ο καταναλωτής να γνωρίζει εκ των προτέρων για τις δυσμενείς συνέπειες, να έχει την δυνατότητα να κάνει τους υπολογισμούς και να μη παγιδεύεται με αδιαφανείς όρους των ασφαλιστικών εταιρειών.

Μεγάλη προσοχή χρειάζεται στα προγράμματα επένδυσης κεφαλαίου και σύνταξης.

Υπήρξε περίπτωση συνταξιοδοτικού προγράμματος με 500 Ευρώ ετήσιο Ασφάλιστρο και εγγυημένη απόδοση 3,35%, διαπιστώθηκε ότι ύστερα από

35 χρόνια η ασφάλιση θα παρείχε 49.000 Ευρώ, ενώ εάν τα χρήματα αυτά τα επένδυε σε μια τράπεζα θα έπαιρνε κατά 10.000 Ευρώ περισσότερα.
Ζητάμε από κάθε καταναλωτή πριν υπογράψει συμβόλαιο να συμβουλεύεται την Ένωση μας, αλλά και ακόμα εάν αντιληφθεί μη τήρηση των συμφωνηθέντων όρων, αλλά και οποιανδήποτε πρακτική εις βάρος των συμφερόντων του, να επικοινωνήσει με την Ένωση μας στο τηλ.2821092666».

ΠΗΓΉ: Νέος Κήρυκας

Δεν υπάρχουν σχόλια: