Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

Καταγγελίες για πρακτικές τηλεφωνικών εταιρειών

ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ 13/11/08

Αυξάνονται ημέρα με την ημέρα τα παράπονα και οι διαμαρτυρίες των Χανιωτών καταναλωτών, για διάφορα θέματα που αφορούν την καθημερινότητά τους.
Στη διαπίστωση αυτή καταλήγει η "Ένωση Καταναλωτών Ν. Χανίων" που ξεκίνησε χθες το απόγευμα τις εκδηλώσεις ενημέρωσης των καταναλωτών και εκτός της πόλης στα πλαίσια του "Κινητού Σχολείου Καταναλωτών".
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο ενοριακό κέντρο των Μουρνιών και παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων ειδικοί ανά τομέα προκειμένου να δώσουν απαντήσεις σε όλα τα πιθανά ερωτήματα.
"Οι πιο συχνές καταγγελίες που έχουμε τελευταία προέρχονται από καταναλωτές που έπεσαν θύματα παραπλάνησης από διάφορες τηλεφωνικές επιχειρήσεις και εταιρείες" δήλωσε η πρόεδρος της Ένωσης κ. Ιωάννα Μελάκη συμπληρώνοντας στη συνέχεια πως "έχουμε πολλά παράπονα για τη στάση και τη συμπεριφορά εισπρακτικών εταιρειών που έχουν μισθωθεί από τις τράπεζες και τις ασφαλιστικές εταιρείες και δημιουργούν ασφυκτικό κλοιό γύρω από τους καταναλωτές. Τελευταία μας έγιναν παράπονα και για την Εθνική Τράπεζα, η οποία έστειλε επιστολή στους δανειολήπτες λέγοντάς τους πως αυξάνει μονομερώς τα επιτόκιά της και τους εκβιάζει λέγοντάς τους πως αν δεν δεκτούν αυτόν τον όρο να επιστρέψουν τα χρήματα που πήραν".
Μετά τις Μουρνιές το "Κινητό Σχολείο Καταναλωτών θα επισκεφθεί τις Κορακιές και το Μανωλιόπουλο μετά από πρόσκληση των εκεί πολιτιστικών συλλόγων.
"Το Κινητό σχολείο καταναλωτών ξεκίνησε από την ανάγκη μας να βρεθούμε πιο κοντά στον καταναλωτή. Ο καταναλωτής σήμερα είναι απροστάτευτος, έχει ανάγκη να γνωρίσει διάφορα πράγματα και πήραμε την πρωτοβουλία ως Ένωση να βρεθούμε κοντά του, να τον ενημερώσουμε, να μας πει τα προβλήματά του και να απαντήσουμε τις ερωτήσεις του", σημείωσε η κ. Μελάκη.

Πηγή :Χανίώτκα Νέα

Δεν υπάρχουν σχόλια: