28.11.08 | |
Χρήσιμες οδηγίες προς τους πολίτες, προκειμένου να επιλέξουν σωστά, τράπεζα για το δανεισμό τους, παραθέτει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων (ΕΠΚΧΑΝ), μέσω χθεσινής της ανακοίνωσης. Όπως σημειώνει η ΕΠΚΧΑΝ, «η ύπαρξη ανταγωνισμού μεταξύ των τραπεζών, βοηθάει την επίτευξη από τον καταναλωτή, καλυτέρων όρων χορήγησης δανεισμού. Εκείνο, που βοηθάει πραγματικά τον καταναλωτή, είναι να δανείζεται, όταν πραγματικά πρέπει να δανειστεί, είτε αξιοποιώντας τα χρήματα του δανεισμο,ύ αλλά και όταν οφείλει, για να ανταποκριθεί σε επείγουσες ανάγκες του, με γνώμονα πάντοτε ότι τα χρήματα αυτά θα επιστραφούν σε συμφωνηθέντα χρόνο, με ένα πλέον ποσό στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα, γνωρίζοντας πάντα ότι η Τράπεζα είναι επιχείρηση που συναλλάσσεται με χρήματα, με σκοπό το κέρδος. Γι αυτό συνιστάται στον καταναλωτή, ότι αφού προβεί σε ουσιαστική συγκριτική έρευνα αγοράς, μελετήσει τα βασικά χαρακτηριστικά ενός δανείου (επιτόκιο, διάρκεια), θα πρέπει να γνωρίζει και το συνολικό κόστος αυτού του δανείου. Στόχος του θα είναι να βγει κερδισμένος από αυτό το δάνειο αλλά και ακόμα θα πρέπει να έχει υπόψη του τα εξής : 1) Το επιτόκιο (σταθερό ή κυμαινόμενο) 2) Την διάρκεια του δανεισμού, 3) Το τελικό ποσό οφειλής 4) Την αιτούμενη εγγύηση ή ασφάλεια από μεριάς Τράπεζας 5) Το χρονοδιάγραμμα τον αριθμό και το ποσό πληρωμής των δόσεων, με ανάλυση του ποσού απόσβεσης κεφαλαίου, και τον αντίστοιχο τόκο που αναλογεί 6) Το χρόνο που έχει δικαίωμα υπαναχώρησης 7) Τις έννομες συνέπειες πρόωρης εξόφλησης του δανείου. 8) Να διαβάζει τα «ψιλά γράμματα» της δανειακής σύμβασης Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, εφιστά την προσοχή των καταναλωτών δανειοληπτών «στις διαφημίσεις, αλλά και στον συμφωνηθέντα χρόνο πληρωμής της δόσης» Οι τράπεζες προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες, κάνουν ελκυστικές διαφημίσεις για τα προϊόντα τους, αλλά ο δανειολήπτης καταναλωτής, δεν πρέπει να παρασύρεται από τις ανακοινώσεις των Τραπεζών, αλλά να ελέγχει προσεχτικά τους όρους των Δανειακών συμβάσεων. Εάν αδυνατεί να τους κατανοήσει να απευθυνθεί στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, για συμβουλή πριν από την υπογραφή της σύμβασης. Εάν ένας καταναλωτής δεν πληρώσει την δόση του δανείου του, στην συμφωνηθείσα ημέρα περιέρχεται σε υπερημερία. Λόγω υπερημερίας ο καταναλωτής δεν έχει σε καμιά περίπτωση υποχρέωση να καταβάλει άλλη αποζημίωση εκτός από το νόμιμο ή συμβατικό τόκο». Για διευκρινήσεις και ενημέρωση, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 28210 92666. ΠΗΓΉ:Νέος ΚΉΡΥΚΑς |
Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008
Οδηγίες για την αποφυγή των παγίδων στα δάνεια
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου