Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 19 Μαΐου 2009

Διαμαρτυρία Καταναλωτή"

Στην περίοδο των εκπτώσεων η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, δέχτηκε επώνυμη καταγγελία καταναλωτή,
ότι παραπλανήθηκε από γνωστή εταιρεία (Σούπερ Μάρκετ),ξένων συμφερόντων,που
δραστηριοποιείται στην περιοχή του Δήμου Ελευθερίου Βενιζέλου, σε αγοραστική συνδιαλλαγή.
Δηλαδή η επιχείρηση είχε εκπτωτική ταμπέλα επί του είδους 50%, πράγμα που δεν το τηρούσε στην πληρωμή στο ταμείο.Ο καταναλωτής έχοντας καταναλωτική αγωγή, διεκδίκησε την διαφορά από την υπεύθυνη του καταστήματος, πράγμα που την πήρε μέσω πιστωτικού σημειώματος.Στη συνέχεια ο καταναλωτής αφού φωτογράφησε και την εκπτωτική ταμπέλα μέσω του κινητού του, και έχοντας συλλέξει πλήρη αποδεικτικά στοιχεία ήρθε στον φορέα μας και μας κατήγγειλε το γεγονός, και εμείς με την σειρά μας ,διαβιβάσαμε την καταγγελία αφενός μεν στην Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση για το διοικητικό μέρος και αφετέρου στην αρμόδια εισαγγελική αρχή για τα περαιτέρω.
Σήμερα ο ίδιος ο καταναλωτής, επικοινωνώντας με την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, μας διαμαρτυρήθηκε απογοητευμένος και φοβερά πικραμένος, ενημερώνοντας μας για την απάντηση που έλαβε από τοπική υπηρεσία, που του πιστοποιούσε μέσω επιστολής, ότι "δεν παραπλανήθηκε" γιατί η εταιρεία δέχτηκε να του επιστρέψει τη διαφορά, ότι η είσπραξη των πλέον χρημάτων οφειλόταν σε βλάβη του συστήματος και ότι απόμεριάς εταιρείας δεν υπήρξε" δόλος".Εν συνεχεία δε προσθέτει ότι ,έγιναν αυστηρές συστάσεις στην έν
λόγω εταιρεία για μη μελλοντική επανάληψη όμοιου προβλήματος.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, όταν υπάρχουν στοιχεία που αποδεικνύουν πράξη παραπλάνησης, δεν δέχεται αμφισβήτηση. Τώρα εάν υπήρξε δόλος ή όχι, αρμόδια είναι να το κρίνει η Εισαγγελική Αρχή στην οποία και απευθυνθήκαμε.
Για ενημέρωση των καταναλωτών η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, συνεχίζει να στηρίζει την καταγγελία του καταναλωτή, μπορεί να έχει τελειώσει Αυτοδιοικητικά, αφήνοντας ανικανοποίητο το αίσθημα δικαίου του καταναλωτή, αλλά από μεριάς Κεντρικής Διοίκησης (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή)βρίσκεται στο στάδιο της κλήσης
της εταιρείας σε απολογία (εντός 10 ΗΜΕΡΏΝ) και αναμένουμε τα αποτελέσματα των ενεργειών της.
Στοιχεία για όλα τα καταγγελλόμενα, υπάρχουν στο Φορέα μας.

Η Πρόεδρος

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: