Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Ελπίδα για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά



Ελπίδα για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά
06/02/12 της Αγγελικής Καλλέργη

Η πρόεδρος της ΕΠΚΧΑΝ, Ιωάννα Μελάκη και οι συνεργάτες της δουλεύουν καθημερινά για να στηρίξουν τους κρητικούς που προσφεύγουν για βοήθεια

Πάντα γεμάτο είναι το μικρό γραφείο της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

Ένα μικρό γραφείο υποδέχεται τις ελπίδες εκατοντάδων κρητικών που αδυνατούν όσο βαθαίνει η κρίση να ανταπεξέλθουν στις δυσβάσταχτες πια οικονομικές απαιτήσεις του νοικοκυριού τους.

Άνθρωποι που αντιμετωπίζουν τους τελευταίους μήνες τον εφιάλτη της ανεργίας, μισθωτοί που είδαν το μηνιαίο εισόδημά τους να κατακρεουργείται, πολίτες που μέσα σε ελάχιστους μήνες είδαν τον προγραμματισμό της ζωής τους να καταρρέει, προσφεύγουν στο γραφείο της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, που βρίσκεται στα Χανιά στην πλατεία 1866.

Εκεί αναζητούν να βρουν απαντήσεις για το πώς θα καταφέρουν και οι ίδιοι να ενταχθούν στο νόμο 3869/2010, τον γνωστό ως νόμο Κατσέλη, που έδωσε μία σοβαρή διέξοδο σε χιλιάδες υπερχρεωμένα νοικοκυριά. Οι «επιτυχίες» που έχουν πετύχει δεκάδες πολίτες της Κρήτης, με τα κατά τόπους Ειρηνοδικεία να τους «κουρεύουν» σημαντικά τμήμα των καταναλωτικών ή στεγαστικών τους δανείων, φέρνει καθημερινά στην πόρτα της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,όλο και περισσότερο κόσμο.

Εκεί, οι άνθρωποι της Ένωσης, που προσφέρουν ουσιαστικά εθελοντική εργασία, υποδέχονται τους πολίτες, τους ενημερώνουν για τις διατάξεις του νόμου, καθώς και για τον τρόπο με τον οποίο θα κινηθούν προκειμένου να προσπαθήσουν να ανταπεξέλθουν στη δύσκολη συγκυρία και για να υπαχθούν στις ευνοϊκές διατάξεις του νόμου.

«Είναι πολλές οι επιτυχίες στην Κρήτη, τα ειρηνοδικεία έχουν δώσει πολλές θετικές αποφάσεις στο νησί, γι’ αυτό και δεχόμαστε καθημερινά δεκάδες τηλέφωνα και από άλλες περιοχές στην Ελλάδα με τους πολίτες να μας ρωτούν τι ακριβώς γίνεται και τα καταφέρνουμε τόσο καλά», μας λέει η πρόεδρος της Ένωσης, κα Ιωάννα Μελάκη, η οποία μαζί με τον αντιπρόεδρο, Γιώργο Παπαλά υποδέχονται καθημερινά κόσμο και τον ενημερώνουν για το νόμο.

Οι εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, πολύχρωμοι φάκελοι στα ράφια του γραφείου αποδεικνύουν την δύσκολη κατάσταση, στην οποία έχουν περιέλθει πια και οι κρητικοί. Μετά την ψήφιση του νόμου Κατσέλη, η προσέλευση έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Φυσικά, η ένωση προστασίας καταναλωτών δεν ασχολείται μόνο με τις υποθέσεις των υπερχρεωμένων νοικοκυριών και τα δάνεια των τραπεζών. Δέχεται καταγγελίες για όλες τις υποθέσεις που αφορούν καταναλωτές και έχει ως μοναδικό στόχο να συμβάλει στην πάταξη των αδικιών και των παρατυπιών στην αγορά.

Ο φορέας έχει πιστοποιηθεί από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, γι’ αυτό και οι παρεμβάσεις του πάντα γίνονται σεβαστές. Στην ένωση μπορεί να καταφύγει ο οποιοσδήποτε καταναλωτής θεωρεί ότι βάλλεται από την τακτική ορισμένων παραγόντων της αγοράς, όπως για παράδειγμα έγινε με κυρία από την Κρήτη που κατήγγειλε πριν μερικές ημέρες ότι τράπεζα «σήκωσε» τη δόση της πιστωτικής της κάρτας από το λογαριασμό του 7χρονου παιδιού της, στον οποίο η ίδια ήταν συνδικαιούχος!

Εκατοντάδες είναι οι πολίτες και από το Ρέθυμνο που έχουν ζητήσει τη συμβουλή και τη συνδρομή της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης και ήδη δύο συμπολίτες μας έχουν δικαιωθεί από το Ειρηνοδικείο Ρεθύμνου!

Η ιστοσελίδα στην οποία μπορεί κανείς να ενημερωθεί για τη δράση της ένωσης είναι: http://enosikatanaloton.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: