Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Τα "μάζεψε" η καταγγελόμενη Τράπεζα , αδειάζοντας τους υπαλλήλους της.






    Ιωάννα Μελάκη
                                
                   ΔΕΛΤΊΟ  ΤΎΠΟΥ  23-09-2012


Η Τράπεζα απάντησε ( ....ότι πρακτικές όπως αυτές που καταγγέλλετε ,δεν θα μπορούσαν ποτέ να ενθαρρύνονται από την Τράπεζά μας, πολλώ δε μάλλον να αποτελέσουν πολιτική της
)

  


Αναφερόμαστε στη γνωστή  σε όλους μας καταγγελία ,που  τις τελευταίες μέρες  "ταρακούνησε " το Πανελλήνιο .για "πρακτική" , γνωστής Τράπεζας ,που δραστηριοποιείται και στην Κρήτη  , από υπερχρεωμένη οικογένεια, που πήγε  στο σπίτι της ,  κλιμάκιο υπαλλήλων  της και απαιτούσε  ή άμεση καταβολή   του χρέους των 4000 Ευρώ ,από  τον δανειολήπτη , ¨η  να μπει σε προσημείωση το σπίτι της συζύγου του ,που δεν είχε καμία σχέση με την πίστωση στο χρέος του.

  Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης δημοσιοποίησε  άμεσα την καταγγελία, για την ενημέρωση των καταναλωτών αλλά και χωρίς να χάσει χρόνο ζήτησε τις  πρέπουσες εξηγήσεις από την Διοίκηση της ίδιας της Τράπεζας, καθώς  το γεγονός αυτό
την συγκλόνισε. καθώς  ήταν πρωτοφανές , καινοτόμο εις βάρος των αδύνατων πολιτών , των αδύναμων δανειοληπτών .

  Η Τράπεζα απάντησε άμεσα , με μία της λέξη τράβηξε την "ουρά" της αδειάζοντας το κλιμάκιο των υπαλλήλων της που δρουν ως "στρατευμένοι " για να εξασφαλίσουν τα συμφέροντα της
  Η  ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης αναφέρεται στο απαντητικό κείμενο της που μεταξύ των άλλων γράφει:(....Είναι λοιπόν αυτονόητο ότι πρακτικές όπως αυτές που καταγγέλλετε δεν θα μπορούσαν ποτέ να ενθαρρύνονται από την Τράπεζά μας, πολλώ δε μάλλον να αποτελέσουν πολιτική της)
  Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,  έπειτα από αυτήν την διευκρίνηση της Τράπεζα , καλεί τώρα την οικογένεια να προβεί σε μήνυση κατά των υπαλλήλων ,καθώς οι πράξεις τους διώκονται και τιμωρούνται από τα Ποινικά Δικαστήρια της Χώρας.
  Τέλος,  η ΄Ενωσή  Προστασίας Καταναλωτών Κρήτηας ενημερώνει τους  καταναλωτές- δανειολήπτες της περιφέρειας Κρήτης , να μη φοβούνται, η ΄Ενωση στέκεται αρωγός δίπλα τους και επί πλέον επειδή  μετά τη δημοσιοποίηση  του θέματος, πολλά Υποκαταστήματα ανά την Ελλάδα,  άρχισαν να παίρνουν τηλέφωνα στα γραφεία της ΄Ενωσης, ρωτώντας εάν  η καταγγελλόμενη Τράπεζα είναι μία από αυτές, καλούμε τους καταναλωτές σε επιφυλακή και εγρήγορση και στην περίπτωση που θα αντιμετωπίσουν όμοια επιθετική πρακτική, άμεσα να έρθουν σε επαφή με την Ε.Π.Κ.Κ. στα τηλέφωνα 2821092666 ,2821092306 Χανιά, 2842020140 Ιεράπετρα.-

                           
                 Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

                                                              Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: