Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Πρόσκληση σε δανειολήπτες με "κόκκινα δάνεια"

 Ελάτε μαζί μας, για να ρυθμίσετε τις Οφειλές σας

Σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο, υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να ρυθμίσετε τις οφειλές σας:
  1. Εξωδικαστικός διακανονισμός (είτε με τη μεσολάβηση Πιστοποιημένης Ένωσης Καταναλωτών, είτε με την ένταξη στον Κώδικα Δεοντολογίας)
  2. Ο νόμος για τα Υπερχρεωμένα Νοικοκυριά (Ν.3869/2010)
  3. Με τον Κώδικα Δεοντολογίας της Τραπεζας της Ελλάδος

Η ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ, είναι ένας από τους πιστοποιημένους φορείς εξωδικαστικού συμβιβασμού και αναλαμβάνει να σας συμβουλέψει πως να ρυθμίσετε τις οφειλές σας Δωρεάν


Ο νόμος για τα Υπερχρεωμένα Νοικοκυριά (Ν.3869/2010)

Προκειμένου να συνδράμει η  Η ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ, στην προσπάθεια ρύθμισης των οφειλών σας, θα κάνετε τα εξής βήματα:

ΒΗΜΑ 1ο: τυπώνετε την αίτηση αναλυτικής κατάστασης οφειλών τόσες φορές, όσες είναι οι τράπεζες στις οποίες έχετε οφειλές. Την συμπληρώνετε με τους αριθμούς των τραπεζικών προϊόντων που οφείλετε προς κάθε τράπεζα και την καταθέτετε σε οποιοδήποτε κατάστημα της τράπεζας. Μετά από δέκα (10) εργάσιμες ημέρες θα σας δώσουν τις απαντήσεις.

ΒΗΜΑ 2ο: τυπώνετε, συμπληρώνετε και υπογράφετε την υπεύθυνη δήλωση, την αίτηση μέλους και την αίτηση για εξωδικαστικό συμβιβασμό. Οδηγίες για τη συμπλήρωσή τους θα βρείτε στο παρακάτω συνημμένο.

ΒΗΜΑ 3ο: βγάζετε φωτοτυπίες (απλές, όχι επικυρωμένες)
  1. την ταυτότητά σας
  2. τα εκκαθαριστικά των τριών τελευταίων ετών
  3. το Ε1 του τελευταίου έτους
  4. τα Ε9 και το ΕΤΑΚ 
  5. το συμβόλαιο του ακινήτου σας
  6. την τελευταία μισθοδοσία σας (ή σύνταξη, ή κάρτα ανεργίας)
  7. άλλα δικαιολογητικά (προβλήματα υγείας κτλ)

ΒΗΜΑ 4ο: φέρνετε τα ανωτέρω παραστατικά στα γραφεία μας  είτε στα Χανιά (Πλατ.1866 αρ.2) είτε στο γραφείο της Ιεράπετρας (Λακέρδας 11)

Ο Κώδικας Δεοντολογίας της Τράπεζας της Ελλάδος
Όσον αφορά τη ρύθμιση οφειλών σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας της Τράπεζας της Ελλάδος, μπορείτε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες  τηλεφωνώτας στα τηλ. 282109266 και 2821092306

Δεν υπάρχουν σχόλια: