Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 24 Μαΐου 2016

Να γίνει θεσμός αποκαταστατικής αποζημίωσης, στον δανειολήπτη, από τις παραβιάσεις των τραπεζών"

Γράφει η Ιωάννα Μελάκη *,

Ακούσαμε πολλά τον τελευταίο καιρό!!! Μέτρα από τα αρμόδια Υπουργεία για την Προστασία του Ιδιωτικού χρέους -Ουσίας ,προστασία των Τραπεζών , δημιουργία κρατικών υποστηριχτηκών μονάδων για να μη ,μειωθούν τα κέρδη των Τραπεζιτών. Βροχή, οι οικονομικές πιέσεις για τον ΄Ελληνα πολίτη .Όμως κανείς μα κανείς δεν είπε τούτο "Εισαγωγή θεσμού (Κρατικής Αρχής)
" θεσμός της αποκαταστατικής αποζημίωσης στις παραβιάσεις των τραπεζών. '''.
Τα "θύματα" των αυθαιρεσιών των Τραπεζών και των συνεργατών αυτών (εισπρακτικές )αμέτρητα,...καθημερινά , ανυπολόγιστα, γιατί αφορούν, τον αξιοπρεπή ΄Ελληνα καταναλωτή, τον αξιοπρεπή ΄Ελληνα πολίτη, που ακόμα και σήμερα δέχεται τα παράνομα και "ληστρικά " επιτόκια των Τραπεζών για πιστωτική κάρτα 16% και εάν μείνει η δόση σε καθυστέρηση αυτόματα η τραπεζική εταιρεία το επιτόκιο το αναβαθμίζει σε 19,15 % ως να πρόκειται για μετρητά!!!
'Ελεος πια!!! Αντι να θεσμοθετηθεί Φορέας προστασίας των "προβάτων" συνεχώς θεσμοθετούνται φορείς και παίρνονται μέτρα έναντι όχι των τσομπανέων , αλλά των λύκων!!!Εκατοντάδες οι νομιμοποιήσεις των καταχρηστικών χρεώσεων με το "συχωροχάρτι" 'ενταξης στο ν.3869/2010. Δηλαδή , πιέζεται ο δανειολήπτης, να δεχτεί "παράνομες" χρεώσεις ,γιατί τον έχουν φέρει στο μονόδρομο.Η δέχεται το χρέος ,όπως αυτό αποτυπώνεται στην βεβαίωση οφειλών του κάθε πιστωτικού φορέα, ή οφείλει να καταθέσει Αγωγή αμφισβήτησης του βεβαιωμένου χρέους του.
Τα περισσότερα δημοσιογραφικά ρεπορτάζ, αποτυπώνουν τους χιλιάδες δανειολήπτες που προσφεύγουν στην νομοθεσία των υπερχρεωμένων νοικοκυριών, ελάχιστα είναι εκείνα που αποτυπώνουν τις καταχρηστικές χρεώσεις, την μη αποδοχή χρέους και τις σχετικές Αγωγές, ακόμα ελαχιστότεροι είναι εκείνοι οι δανειολήπτες που στρέφονται με Αγωγές αμφισβήτησης χρέους, αφενός φοβούμενοι του αποτελέσματος , αφετέρου δεν τους έχει δοθεί η πρέπουσα καθοδήγηση και υποστηρικτική ενθάρρυνση ούτε από την πολιτεία ,ούτε από τα συλλογικά όργανα που τους κουράρουν, με αποτέλεσμα να δέχονται υποτακτικά την μοίρα τους, που είναι ο λαβύρινθος της υπερχρέωσης.
Επειδή η αλήθεια "καίει" καλό είναι να λέγεται, ιδιαίτερα όταν κάποιοι προβαλλόμενοι ως Σωτήρες , να αποκαλυφθούν.
Τα βήματα είναι δύσκολα, επώδυνα , αλλά ο λαός πρέπει να σωθεί,πρέπει να τινάξει από πάνω του τον φόβο, που οι "Σωτήρες" καθημερινά τον φορτώνουν.Η πολιτεία οφείλει να το δει αλλιώς.Να βάλλει προτεραιότητα το ΣΥΜΦΕΡΟΝ των πολιτών και όχι των τραπεζών.Να στηρίξει τους πολίτες με θεσμούς " θεσμός της αποκαταστατικής αποζημίωσης στις παραβιάσεις των τραπεζών"
Να καταργήσει από τον Κώδικα Τραπεζικής Δεοντολογίας, της Τράπεζας της ΄Ελλάδος την δυνατότητα κρίσης "μη συνεργάσιμου δανειολήπτη" ή αφού τον δέχεται να εισαγάγει αντίστοιχο υπέρ του δανειολήπτη"Μη συνεργάσιμης Τράπεζας" βεβαίωση που θα χορηγείται από τον υποστηρικτικό Φορέα του δανειολήπτη(Πιστοποιημένη ΄Ενωση Καταναλωτών , δικηγόρο).
* Μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Αγοράς και Καταναλωτή

Δεν υπάρχουν σχόλια: