Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

Επανειλημμένες τηλεφωνικές οχλήσεις για ενημέρωση προσφορών σε ώρες κοινής ησυχίας

Απάντηση της Ε.Ε.Τ.Τ σε επιστολή της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης σε σχετική ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
"Η προώθηση και η πώληση των υπηρεσιών του παρόχου, να γίνεται με σεβασμό προς τον καταναλωτή.Οταν η προώθηση ή η πώληση γίνεται είτε με επίσκεψη στην οικία του καταναλωτή, είτε μέσω τηλεφωνικής κλήσης, να γίνεται με σεβασμό στις ώρες κοινής ησυχίας, εκτός αν  ο καταναλωτής ζητήσει κάτι διαφορετικό"
Το άρθρο 4 παρ.2 της Απόφασης της ΕΕΤΤ 488/82/15-7-2008 "Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές"(ΦΕΚ 1505/30-7-2008)
και συνεχίζοντας η ΕΕΤΤ καλεί την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης στα εξής:
"Παρακαλούμε όπως αποστείλετε στην ΕΕΤΤ , τις καταγγελίες των μελών σας, σχετικά με τις τηλεφωνικές οχλήσεις που δέχονται σε ώρες κοινής ησυχ'ιας προκειμένου να εξετάσει τη συμμόρφωση των καταγγελόμενων εταιριών με τα οριζόμενα από τον Κώδικα Δεοντολογίας"

Δεν υπάρχουν σχόλια: