Απάντηση της Ε.Ε.Τ.Τ σε επιστολή της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
"Το άρθρο 3στ του ν.2251/94 περί προστασίας του καταναλωτή. όπως ισχύει, ορίζει ότι στην περίπτωση παράλειψης ενημέρωσης σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 12 μήνες μετά το τέλος της αρχικής προθεσμίας υπαναχώρησης , για τις συμβάσεις υπηρεσιών, εφόσον παρασχεθεί η σχετική ενημέρωση κατά τη σύναψη της σύμβασης ,λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.
Εάν ο προμηθευτής παράσχει στον καταναλωτή τις πληροφορίες ενημέρωση; σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 12 μηνών από την αρχική προθεσμία υπαναχώρησης, η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες, από την ημέρα που ο καταναλωτής λαμβάνει τις εν λόγω πληροφορίες"
"Το άρθρο 3στ του ν.2251/94 περί προστασίας του καταναλωτή. όπως ισχύει, ορίζει ότι στην περίπτωση παράλειψης ενημέρωσης σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 12 μήνες μετά το τέλος της αρχικής προθεσμίας υπαναχώρησης , για τις συμβάσεις υπηρεσιών, εφόσον παρασχεθεί η σχετική ενημέρωση κατά τη σύναψη της σύμβασης ,λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.
Εάν ο προμηθευτής παράσχει στον καταναλωτή τις πληροφορίες ενημέρωση; σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 12 μηνών από την αρχική προθεσμία υπαναχώρησης, η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες, από την ημέρα που ο καταναλωτής λαμβάνει τις εν λόγω πληροφορίες"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου