23.10.08
kartes.jpgΤην ανεξέλεγκτη, ενοχλητική και θρασύτατη δράση των εισπρακτικών εταιρειών, οι οποίες έχουν αναλάβει εργολαβικό έργο είσπραξης, είτε από Τράπεζες είτε από διάφορα ασφαλιστικά ταμεία, καταγγέλλει με χθεσινή της ανακοίνωση η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων (ΕΠΚΧΑΝ).
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση «καταναλωτές μας κατήγγειλαν ότι οι υπάλληλοι των εταιρειών αυτών, εκτός του ότι δρουν σε ακατάλληλες ώρες, ασκούν αφόρητη πίεση στους οφειλέτες, χρησιμοποιώντας πολλές φορές αθέμιτα μέσα, και πρακτικές, σπέρνοντας φόβο και προβληματισμό σε πολλούς καταναλωτές.
Η πρακτική αυτή εκ μέρους των Εταιρειών δεν είναι μέσα στους συμφωνηθέντες όρους, τις καταγγέλλουμε και τονίζουμε ότι η ενημέρωση του καταναλωτή για το χρέος του, θα πρέπει να γίνεται με τρόπο, που να μη θίγονται ουσιώδη δικαιώματα (της προσωπικότητας, της οικογενειακής ηρεμίας κ.λ.π).
Η Ενημέρωση του Καταναλωτή για το οφειλόμενο ποσό, σε μία τράπεζα ή σε ασφαλιστικό Ταμείο είναι δικαίωμά του, η απειλή της κατάσχεσης είναι μία αθέμιτη και εκβιαστική πρακτική, την οποία και καταγγέλλουμε και καλούμε τις μεσολαβούσες εισπρακτικές εταιρείες, να αλλάξουν διαχειριστικό τρόπο είσπραξης.
Επίσης φαινόμενο χιονοστιβάδας φθάνουν οι καταγγελίες, από χρήστες ηλεκτρονικών υπολογιστών, οι οποίοι μας καταγγέλλουν ότι δέχονται αρκετά παραπλανητικά μηνύματα στους υπολογιστές τους μέσω email που προέρχονται από κάποιες τράπεζες, αλλά και από εταιρείες τυχερών παιχνιδιών, ΛΟΤΤΟ κ.λ.π.
Εμείς συστήνουμε στους καταναλωτές, να μην ανοίγουν ύποπτα email, διότι μπορεί να είναι email «ψαρέματος», που αποκλειστικό στόχο έχουν την απόσπαση προσωπικών δεδομένων και γενικότερα πληροφοριών οικονομικού τύπου, ή μπορεί να υποκρύπτουν εμπορική πρακτική. Θέλουμε οι καταναλωτές να είναι καχύποπτοι, γνωρίζοντας ότι μια τράπεζα δεν θα έστελνε ποτέ ένα μήνυμα
προκαλώντας τους πελάτες της να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους σε μια ιστοσελίδα.
Παρόμοια φαινόμενα παρατηρείται και με τα μηνύματα που στέλνονται στα κινητά τηλέφωνα. Εφιστούμε την προσοχή των καταναλωτών και τους καλούμε όταν λάβουν τέτοια μηνύματα να ερευνούν σχολαστικά τον αποστολέα αυτών, για να εξακριβώσουν εάν πρόκειται περί "απάτης" το γνωστό "ψάρεμα" και να ενημερώνουν την ΕΠΚΧΑΝ, στο τηλ.2821092666 η οποία σε συνέχεια θα μεταφέρει την καταγγελία στην ειδική υπηρεσία ηλεκτρονικού εγκλήματος.
Πηγή Νέος Κήρυκας
Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου