Ώρες Κοινού για ενημέρωση 10:00-12:00 π.μ ΜΟΝΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ στη Γραμματεία της Ένωσης 2821092306
Ενημερώνουμε τα μέλη της Ένωσης ότι έχει ξεκινήσει η ανανέωση συνδρομών(25 ευρώ) για το έτος 2017 και παρακαλείστε για την τακτοποίηση της συνδρομής σας.Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο 28210 92306 από της 9:00 - 13:30

Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου 2011


Αντιμετωπίστε την αϋπνία
Ένας καλός ύπνος λένε οι επιστήμονες είναι ότι το καλύτερο για την φυσική και ψυχική διάθεσή μας. Είναι το πάν !

Τι κάνουμε όταν έχουμε αϋπνία; Έξυπνες συμβουλές την αντιμετώπισή της.

Αϋπνία είναι η επαναλαμβανόμενη δυσκολία να κοιμηθεί ένα άτομο ,η να παραμείνει κοιμισμένο, ή να έχει καλή ποιότητα ύπνου, παρά τις κατάλληλες προϋποθέσεις. Τα παραπάνω μπορεί να οδηγήσουν σε κάποια μορφή μείωσης των επιδόσεων ή της ευεξίας μας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Εάν αυτό συμβαίνει τακτικά ή για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε έχουμε την χρόνια αϋπνία.

Περίπου ένας στους τρεις ενήλικες έχουν κάποια μορφή αϋπνίας. Για τους περισσότερους ανθρώπους το πρόβλημα έχει μικρή διάρκεια, αλλά για έναν στους δέκα, γίνεται ένα χρόνιο πρόβλημα, που επηρεάζει σημαντικά τη ζωή τους.

Υπάρχουν πολλές διαφορετικές μορφές της αϋπνίας. Για παράδειγμα, ένα στα τρία άτομα που πάσχουν από αϋπνία δεν έχουν κανένα πρόβλημα στον ύπνο, αλλά στη συνέχεια, μετά τις πρώτες πρωινές ώρες, δεν μπορούν να κοιμηθούν.

Πιθανά αιτία της αϋπνίας

- το άγχος

- η ανησυχία

- η κατάθλιψη

- οι χρόνιες ασθένειες

- η κατανάλωση καφεΐνης

- η κατανάλωση αλκοόλ

- η εμμηνόπαυση

- τα προβλήματα του ουροποιητικού συστήματος από μολύνσεις

- οι ασθένειες του προστάτη

- ο περιβαλλοντικός θόρυβος

- οι εργασία σε βάρδιες

- τα φάρμακα

- προβλήματα συγκέντρωσης

- η οξυθυμία

- το πένθος

- το jet lag



Η θεραπεία της αϋπνίας

Υπνωτικά χάπια μπορούν να συνταγογραφούνται για βραχυπρόθεσμη χρήση μόνο.

Ωστόσο, είναι συνήθως, πιο σημαντικό για την αντιμετώπιση των αιτιών της αϋπνίας, να αποκατασταθεί η κανονική ροή του ύπνου, μέσω αλλαγών στη συμπεριφορά και τον τρόπο ζωής.



Έξυπνες συμβουλές

1. Σιγουρευτείτε ότι η κρεβατοκάμαρά σας είναι σκοτεινή, και δροσερή.

2. Βεβαιωθείτε ότι το κρεβάτι σας είναι άνετο και όχι πολύ ζεστό.

3. Προσπαθήστε να ακλουθείτε ένα «πρόγραμμα», πάτε για ύπνο την ίδια στιγμή , αποφεύγοντας κατά τη διάρκεια της ημέρας τα NAP (μικρά υπνάκια).

4. Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι η επίδραση της ψύξης στο σώμα, όπως μετά από το μπάνιο, το ντους ή το λούσιμο , μπορεί να προκαλέσει τον ύπνο. Επίσης μπορεί να δοκιμάσετε ένα ζεστό γαλακτώδες ρόφημα η χαμομήλι πριν πατέ στο κρεβάτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: