Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Κυριακή 27 Ιουλίου 2008

ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ

Η Ενωσή μας (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ),αποφάσισε να βγάζει όλες τι; καταγγελίες στον αέρα
(σεβόμενη πάντα τα προσωπικκά δεδομένα) τόσο του καταναλωτή όσο και του προμηθευτή.

Γιαυτό κάνετε τις καταγγελίες σας τώρα τηλ..2821092666

καταγγελια για συνεργειο αυτοκινήτων

Πήγε κάποος ,σε ένα στνεργείο \\αυτοκινήτων να φτάξει το αυτοκίνητό του (κλούβα
επαγγεκματική),το παρέδωσε στον μάστορα και μετά από δύο μέρες τον επισκέφτηκε
για να δει την πορεία των εργασιών, και να ρωτήσει τι πρόβλημα είχε η μηχανή του
αυτοκινήτου.Ο μάστορας με ΄ύφος σοβαρό του είπε ότι έχει μεγάλο πρόβλημα και
δεν βρίσκει το ανταλλακτικό που χρειάζεται και του συνέστησε να αγοράσουν μία
άλλη κλούβα μεταχειρισμένη γύρο στα 2οοο Ευρώ για να πάρουν το ανταλλακτικό
που θέλανε.Μη έχοντας άλλη λύση ο καταναλωτής ακολούθησε την συμβουλή του
μαστορα πήγαν πήραν την μεταχειρισμένη κλούβα πιστευοντας ο καταναλωτής
ότι θα κάνει την δουλειά του, στο δρόμο καθώς πήγαιναν στο συνεργείο του υου έλεγε "το αυτοκίνητό σου είναι καλλό αλλά εάν σου δώσουν 6000 Ευρώ δώστε το να πάρεις
ένα καινούργιο.Ο καταναλωτής τον άκουγε που του παινούσε το αυτοκίνητό του
και χαιρόυανε, αλλά η χαρά του δεν κράτησε για πολύ, γιατί τις επόμενες μέρες
που πέρασε να δει εάν φτιάχτηκε το αυτοκίνητο του, αυτοκίνητο δεν υπήρχε, το
αυτοκίνητο είχε κάνει φτερά, σε ερώτηση του καταναλωτή που είναι το αυτοκίνητό του
ο μάστορας του είπε κλάπηκε"
Ο καταναλωτής φοβερά εκνευρισμένος ήρθε στηνΕνωση Πεοστασία του Καταναλωτή , έκανε
την καταγγελία του, εμείς ήρθαμε σε επικοινωνία με τον μάστορα του τονίσαμε τις
υποχρε'ωσεις του απέναντι στον καταναλωτή, ισχυρίστηκε ότι το αυτοκίνητο εκλάπει
και υπέδειξε και τον κλέπτη και στα πλαίσια του συμβιβασμού ο μηχανικός πρότεινε
το ελάχιστο ποσό αποζημίωσης των1000 Ευρώ,Ο καταναλωτής ζητούσε ένα ίσης αξίας
αυτοκίνητο(αυτή ήταν και η θέση της Ενωσης) σαν δεν τα βρήκαν και η καταγγελία απεστάλλει
στον εισαγγελέα για τα περετέρω

Δεν υπάρχουν σχόλια: