Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

Οργή για τις υπηρεσίες από τους καταναλωτές


Εκρηξη οργής των καταναλωτών στο πρώτο φετινό εξάμηνο για τις κακές και ακριβές υπηρεσίες που τους παρέχονται από τράπεζες, δημόσιους οργανισμούς και υπηρεσίες, εταιρείες τηλεφωνίας, λιανικό εμπόριο κ.λπ.


Οργή για τις υπηρεσίες από τους καταναλωτές

Αυτό αποδεικνύεται από τις καταγγελίες που έγιναν στον Συνήγορο του Καταναλωτή και οι οποίες είναι αυξημένες κατά 285% στο χρονικό διάστημα Ιανουαρίου - Ιουνίου 2008 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο.

Το λιανεμπόριο και ο τομέας των υπηρεσιών κατέχουν τις

Οργή για τις υπηρεσίες από τους καταναλωτές

πρώτες θέσεις στις καταγγελίες των καταναλωτών και ακολουθούν οι τράπεζες, οι δημόσιες υπηρεσίες και οι ασφαλιστικές εταιρείες. Οι περισσότερες καταγγελίες και συγκεκριμένα το 39,2% αφορά τον τομέα των υπηρεσιών (εστίασης, κατασκευές, επισκευές κ.τ.λ.).

Ακολουθεί με 20,5% το λιανικό εμπόριο, το 10% αφορά τις τράπεζες, το 9,3% τις ασφαλιστικές εταιρείες, το 5% τις συναλλαγές με δημόσιες υπηρεσίες, το 5,1 τα ινστιτούτα αισθητικής και τα γυμναστήρια και το 3,8% τις υπηρεσίες που αφορούν τον τουρισμό.

Το... πανόραμα των καταγγελιών που δημοσιοποίησε χθες ο Αναπληρωτής Συνήγορος του Καταναλωτή Γιώργος Δίελλας και τα στοιχεία αφορούν το πρώτο εξάμηνο του 2008.

Συγκεκριμένα οι γραπτές καταγγελίες έφτασαν τις 2.720 αυξημένες κατά 285% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2007, ενώ οι τηλεφωνικές καταγγελίες από 1.625 πέρυσι έφτασαν φέτος τις 4.953.

Ο Ιούνιος
Ο μήνας Ιούνιος καταγράφεται ως ο μήνας με τις περισσότερες έγγραφες καταγγελίες (580), ενώ στη διάρκεια του πρώτου εξάμηνου του 2008 έχουν εκδοθεί συνολικά 40 συστάσεις - πορίσματα, έχουν υποβληθεί 27 μηνυτήριες αναφορές και έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 150 συναντήσεις για την επίτευξη συμβιβασμού.

Υπενθυμίζεται πως οι καταγγελίες των καταναλωτών εξετάζονται από τον Συνήγορο του Καταναλωτή με βάση την αρχή της εκατέρωθεν ακροάσεως και η διαδικασία που ακολουθείται παρέχει τη δυνατότητα σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη να κοινοποιούν τις απόψεις τους στην Ανεξάρτητη Αρχή και να ενημερώνονται για τα επιχειρήματα και τα γεγονότα που ισχυρίζεται το άλλο μέρος, όπως ενδεχομένως και για τις εκθέσεις των εμπειρογνωμόνων ή των ειδικών επιστημόνων.

Πηγή:EΘΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: