Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Κυριακή 3 Αυγούστου 2008

Σπάστε τον φόβο διεκδικείστε τα δικαιώματά σας

Η Ενωσή μας (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ) ,σα ενημερώνει και σας προτρέπει για τα παραπονά σαςτηλεφωνήστε
στο τηλ.2921092666

Σύμφωνα μάλιστα με τον Υφυπουργό Ανάπτυξης κ. Γιώργο Βλάχο και τον Γενικό Γραμματέα Καταναλωτή κ. Γιάννης Οικονόμου: «Σε ορισμένες μάλιστα περιπτώσεις παρατηρήθηκε από τη πλευρά ορισμένων διάθεση ακραίας εκμετάλλευσης καταναλωτών, που είτε λόγω ηλικίας, είτε λόγω μη εξοικείωσης με τις υπηρεσίες αυτές ήταν σε προφανή αδυναμία να αξιολογήσουν σωστά αυτά που τους παρουσιάζουν οι εκπρόσωποι των εταιριών.»
Αναλυτικά τα πρόστιμα:
Στη FORTHNET 280.000 ευρώ (καθυστέρηση ενεργοποίησης και παραπλάνηση σχετικά με την διαθεσιμότητα της υπηρεσίας), στην HELLAS ON LINE 160.000 ευρώ (καθυστέρηση ενεργοποίησης και ενεργοποίηση χωρίς τη συγκατάθεση του καταναλωτή), στην ON TELECOMS 270.000 ευρώ (καθυστέρηση ενεργοποίησης και ενεργοποίηση χωρίς τη συγκατάθεση του καταναλωτή καθώς και παράβαση σε ότι αφορά στην παράδοση αντιγράφου σύμβασης), στην TELEDOME 200.000 ευρώ (καθυστέρηση ενεργοποίησης και ενεργοποίηση χωρίς τη συγκατάθεση του καταναλωτή),στην TELLAS 130.000 ευρώ (ενεργοποίηση χωρίς τη συγκατάθεση του καταναλωτή και καθυστέρηση ενεργοποίησης) και στη VIVODI 310.000 ευρώ (ενεργοποίηση χωρίς τη συγκατάθεση του καταναλωτή και καθυστέρησΣ
η ενεργοποίησης).

Η (Ε.Π.ΚΑ.Χ
ΑΝ) , σας συμβουλεύει να καταγγέλλετε με έγγραφη αίτησή σας (μέσω fax) ΑΡ . 2821092666 τη σύμβαση με την εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας σε περίπτωση που δεν εφαρμόζονται αυτά που έχουν συμφωνηθεί:
-να ζητάτε τη διακοπή της υπηρεσίας, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
-να καταβάλετε το ποσό που αναγνωρίζουν για τις υπηρεσίες που λαβατε.
-να μην καταβάλλετε την ποινή που – καταχρηστικά - προβλέπουν οι εταιρείες, ως πρόστιμο για τη διακοπή των υπηρεσιών.
-να δηλώννετ την επιφύλαξή σας για την ζημία που έχετε υποστεί από την πλημμελή παροχή υπηρεσιών και να ζητάτε αποζημίωση.


Η Ενωσή μας, μαζί με σας σπάει τον φόβο, τις επιφυλάξεις , έχει νομική κάλυψη.
Είμαστε στην Πλατ.1866 αριθ. 2 ΧΑΝΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: