Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Α/Μ 35



ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΟΥ
10:00 π.μ-12:00μ.μ.

ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

Τηλ.Επικοινωνίας 2821092306
E-mail: epkxan@gmail.com

Καλούμε τα μέλη της Ένωσης να προσέρχονται στο γραφείο μας

για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30

Η με e-banking στη Τράπεζα EUROBANK GR 670 260 74 60000 92 010 34 269 42 ή με κατάθεση
0026.0746.92.0103426942

Κυριακή 3 Αυγούστου 2008

Τί είναι Phishing;

phising.jpg

Οι phishers έχουν ως στόχο να παγιδεύουν τους καταναλωτές προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε απόρρητες πληροφορίες, όπως: αριθμοί μητρώων κοινωνικής ασφάλισης, αριθμοί τραπεζικών λογαριασμών, πληροφορίες πιστωτικών καρτών, κωδικοί πρόσβασης κ.ά.

Παρακάτω σημειώνονται τα πιο σημαντικά συμπεράσματα σχετικά με το phishing:

  • Στο παγκόσμιο Ίντερνετ συμβαίνουν περισσότερες από 7 εκατομμύρια απόπειρες phishing τη μέρα.
  • Τον Σεπτέμβριο 2006 εντοπίστηκαν περισσότερα από 1.000 μηνύματα phishing τη μέρα.
  • Οι Η.Π.Α. αποτελούν τη βάση για τις περισσότερες επιθέσεις phishing στον κόσμο, φιλοξενώντας σχεδόν τους μισούς phishing servers (46%) από τους servers που υπάρχουν στον κόσμο και περίπου τα τρία-τέταρτα από το σύνολο των παραποιημένων μαρκών (72%).
  • Οι τράπεζες, οι εταιρίες πιστωτικών καρτών και άλλοι αξιόπιστοι οργανισμοί που σχετίζονται με online οικονομικές συναλλαγές συνεισφέρουν περίπου 84% σε πλαστές μάρκες. Επιθέσεις σε αυτό τον τομέα είναι πολύ πιθανό να δημιουργήσουν χρηματικά κέρδη στους επιτιθέμενους.
  • Οι phishers εξελίσσονται και δημιουργούν νέες τεχνολογίες όπως Vishing και SMishing. Το Vishing είναι μία παραλλαγή του phishing όπου πιθανά θύματα παραπέμπονται στο να μην επιλέγουν ένα link, αλλά να καλούν σε ένα τηλέφωνο δωρεάν το οποίο τους συνδέει αυτόματα με μία λίστα εγκληματιών όπου τους ζητούν να αποκαλύψουν προσωπικές πληροφορίες. Το SMishing είναι ένα μήνυμα phishing που στέλνεται μέσω μηνύματος SMS.

Δεν υπάρχουν σχόλια: