ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΑΣ-ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΕ ΞΑΝΟΔΟΧΙΟ Η ΕΝ.ΔΩΜΑΤΙΟ ΧΩΡΙΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΑπάντηση σε όλουςΠροώθησηΑπάντηση με συζήτησηΜηνύματα φίλτρου όπως αυτόΕκτύπωσηΠροσθήκη στη λίστα ΕπαφώνΔιαγραφή αυτού του μηνύματοςΑναφορά ‘ψαρέματος’ στοιχείων (phishing)Αναφορά μη ‘ψαρέματος’ στοιχείων (phishing)Προβολή αρχικούΕμφάνιση σε γραμματοσειρά σταθερού πλάτουςΕμφάνιση σε γραμματοσειρά μεταβλητού πλάτουςΤο κείμενο του μηνύματος έχει παραποιηθεί;Γιατί είναι αυτό ανεπιθύμητο/μη ανεπιθύμητο μήνυμα;Ενωση Προστασιας Καταναλωτών ΝΧανιων προς han-nea, agonasch, kiryks προβολή λεπτομερειών 2:02 μμ (2 ώρες πριν) Απάντηση
Η Ένωσή μας(Ε.Π.Κ.ΧΑΝ),σας συμβουλεύει.1.-Έχουμε επιβεβαιωμένη κράτηση( με αποδεικτικό στοιχείο την αποστολήαπό την επιχείρηση αντίγραφο φόρμας κράτησης και την απόδειξη καταβολής του 25% τουσυνολικού ποσού)2.-Ελέγχουμε κατα΄την άφιξή μας την ύπαρξη Σήματος του Ε.Ο.Τ.3.-Ελέγχουμε εάν οι συμφωνηθείσα τιμή αντιστοιχεί με την τιμή τουτιμοκαταλόγου.Γνωρίζοντας βέβαια ότι στην συμφωνηθείσα τιμή-τιμή τιμοκαταλόγουσυμπεριλαμβάνονται όλα(φόροι,τέλη, επίσης η χρήση κλιματιστικού, ψυγείου.4.-Αν έχουμε κάνει κράτηση και δεν κάνουμε χρήση ,οφείλουμε νααποζημιώσουμε την επιχείρηση ξενοδοχείο ή δωμάτιο με το μισό της τιμής που συμφωνήσαμε.Αν όμωςειδοποιήσουμε τον ξενοδόχο πριν από 21 τουλάχιστον ημέρες,τότε απαλλασσόμαστε από τηναποζημίωση και ο ξενοδόχος υποχρεούται στην 'αμεση επιστροφή της προκαταβολής.Σε περίπτωσηπου χρησιμοποιήσετε το δωμάτιο λιγότερες από τις συμφωνηθείσες μέρες πρέπει έγκαιρα ναενημερώσετε τον ξενοδόχο δεν έχετε καμία επιβάρυνση ,διαφορετικά θα καταβάλετε το 50% τηςαρχικής τιμής που συμφωνήθηκε.
ΠΟΙΑ ΕΙ ΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΑΣ.- Το δωμάτιο και οι κοινόχρηστο χώροι,πρέπει να καθαρίζονται από τηνεπιχείρηση καθημερινά. Ο ιματισμός(σεντόνιακαι πετσέτες) πρέπει να αλλάζονται τακτικά.-Ύπαρξη ζεστού νερού όλο το 24 άωρο και ένα πρόχειρο φαρμακείο-Μπορείτε να κάνετε χρήση του δωματίου μετά το μεσημέρι και τοαργότερο που μπορείτε να το αφήσετε είναι μέχριι το μεσημέρι-Μπορείτε για λόγω ασφαλείας να παραδώσετε στον ξενοδόχο τα πολύτιμα ήσημαντικής αξίας αντικείμενα αντικείμενα που έχετε μαζί σας παίρνοντας σχετική απόδειξη.
ΠΟΙΕΣ ΕΙ ΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΏΣΕΙΣ ΣΑΣ
- Να συμπεριφέρεστε με ευγένεια στο προσωπικό.- Δεν επιτρέπεται να παίρνετε έξω από το δωμάτιο πράγματα(πετσέτες,σεντόνια κ.α)- Δεν επιτρέπεται να βάζετε δυνατά μουσική ,να φωνάζετε δυνατά,ναέχετε ζώα,να πλένετε ρούχα,να τρώτε και να παρασκευάζετε φαγητά).-Οι χρεώσεις των τηλεφώνων οι τιμές τους είναι ελεύθερες.
Η Πρόεδρος
Ιωάννα Μελάκη
Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου