19.08.08 | |
Χρήσιμες οδηγίες για την αποφυγή δυσάρεστων «παγίδων», που ελλοχεύουν τη θερινή περίοδο και αφορούν κυρίως τις τροφικές δηλητηριάσεις και τα προβλήματα που προκαλούνται όταν έχουμε φάει και στην συνέχεια κολυμπήσουμε, παραθέτει με νεώτερη ανακοίνωσή της η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων (ΕΠΚΧΑΝ). Στην ανακοίνωση επισημαίνονται τα ακόλουθα: Νερά - Χυμοί Θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί από που τα αγοράζουμε, εάν είναι από Σούπερ-Μάρκετ θα πρέπει να είναι σε ψυγεία που λειτουργούν σωστά και σε κατάλληλη θερμοκρασία συντήρησης, ποτέ δεν επιλέγουμε νερό, ή χυμούς από μέρη που είναι εκτεθειμένα στον ήλιο Αν ανοίξουμε ένα χυμό, τον διατηρούμε στο ψυγείο. Ποτέ δεν αγοράζουμε νερό-χυμούς-αναψυκτικά από πλανόδιους πωλητές(φανάρια αυτοκινήτων) Παγωτά Προσέχουμε ο καταψύκτης να μην έχει πάγο να δουλεύει σε θερμοκρασίες κάτω των 18 και να μη σχηματίζεται πάγος στο εσωτερικό τους, να κλείνουν ερμητικά,να είναι τοποθετημένοι σε σκιά. Δεν παίρνουμε παγωτά όταν η συσκευασία τους είναι παραμορφωμένη ή ανοιχτή, διότι μπορεί ο καταψύκτης να σταμάτησε να λειτουργεί και το παγωτό δεν επιτρέπεται να επαναψυκτεί. Εάν υπάρχουν κρύσταλλοι στην κυρία μάζα του παγωτού, είναι ένδειξη απόψυξη και επανακατάψυξης γεγονός που βοηθά την ανάπτυξη μικροβίων. Ελέγχουμε τις ενδείξεις εάν πρόκειται για οικογενειακή συσκευασία. Στο ατομικό παγωτό δεν είναι υποχρεωτική η αναγραφή η ημερομηνία παραγωγής και λήξης. Προσοχή στα πρόχειρα φαγητά Εάν ταξιδεύουμε οδικώς καλό είναι να πηγαίνουμε σε οργανωμένα και ασφαλή καταστήματα εστίασης και αναψυχής για να επιλέξουμε το νερό,το αναψυκτικό αλλά ακόμα και το σάντουιτς. Καλό είναι να αποφεύγουμε να αγοράζουμε από μέρη που δεν μας εγγυούνται ασφάλεια. Δεν μπορούμε κατά την διάρκεια του ταξιδιού να μεταφέρουμε τρόφιμα χωρίς το απαραίτητο ψυγείο.Τρόφιμα που δεν καταναλώθηκαν εντός 2 ωρών από την στιγμή που βγήκαν από το ψυγείο πρέπει να απορρίπτονται. Μεγάλη προσοχή θα πρέπει να δίνουμε στην ατομική μας καθαριότητα.Η ζέστη ,βοηθάει πολύ γρήγορα στην ανάπτυξη μικροβίων, γιαυτό επιβάλλεται το συχνό πλύσιμο των χεριών μας και γενικά θα πρέπει να φροντίζουμε την προσωπική μας υγιεινή. Θάλασσα Μεγάλη προσοχή θα πρέπει να δίνουμε στα παιδιά ,να φροντίζουμε να κολυμπάνε με άδειο στομάχι, και εάν δεν γνωρίζουν μπάνιο να χρησιμοποιούν σωσίβιο. Επίσης ιδιαίτερη φροντίδα και στους ηλικιωμένους και στα άτομα που έχουν καρδιαναπνευστικά προβλήματα, διαβητικούς και μη ξεχνάμε η θάλασσα είναι ωραία αλλά χρειάζεται και προσοχή. Όταν πάμε παραλία και θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε ενοικ. σετ( 0μπρέλλας-καρέκλες)ρωτάμε την τιμή και ζητάμε απόδειξη, επίσης κοιτάζουμε εάν υπάρχει ενημερωτικός κατάλογος τιμών. Η ΕΠΚΧΑΝ, περιμένει τις καταγγελίες των καταναλωτών στο τηλέφωνο 28210 92666, καθώς και αυτοπροσώπως στα γραφεία της Ένωσης, Πλατεία 1866, αρ. 2. |
Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Τρίτη 19 Αυγούστου 2008
Οδηγίες για την αποφυγή των καλοκαιρινών «παγίδων»
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου