Οι 5 συμβουλές της ΕΕΤΤ
1 Μην καταχωρείτε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου σε ιστοσελίδες, αν δεν έχετε πρώτα διαβάσει προσεκτικά όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις με τους οποίους παρέχεται η υπηρεσία που σας ενδιαφέρει. Διαφημίσεις για δωρεάν προσφορές ή συμμετοχή σε κληρώσεις, ενδέχεται να συνοδεύουν συνδρομητικές υπηρεσίες.
2 Το συνηθέστερο μοντέλο Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης είναι οι συνδρομητικές υπηρεσίες, για τις οποίες ενδέχεται να πληρώνετε ένα ποσό εφάπαξ ή ανά εβδομάδα, για να λαμβάνετε υπηρεσίες, όπως είναι η τακτική λήψη wallpaper ή η συχνή αγορά ringtones.
3 Διαβάζετε προσεκτικά όλους τους όρους των σχετικών διαφημιστικών καταχωρήσεων, προκειμένου να πληροφορηθείτε αν αφορά συνδρομητικές υπηρεσίες ή υπηρεσίες που ολοκληρώνονται σε ένα ή περισσότερα SΜS κ.λπ.
4 Η χρέωση του SΜS μιας Υπηρεσίας Πολυμεσικής Πληροφόρησης μπορεί να αφορά είτε την αποστολή είτε τη λήψη του SΜS. Η χρέωση με τη λήψη του SΜS αφορά συνήθως τις συνδρομητικές υπηρεσίες. Σε κάθε περίπτωση, το κόστος που εμφανίζεται στις διαφημίσεις είναι αυτό με το οποίο θα πρέπει να χρεωθείτε για την υπηρεσία, ανεξαρτήτως αν ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας σας χρεώνει με το εισερχόμενο ή το εξερχόμενο SΜS.
5 Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών, οι πάροχοι Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης υποχρεούνται να διαθέτουν γραμμή βοήθειας- παραπόνων (Ηelp Line), όχι πρόσθετης χρέωσης, η οποία πρέπει να αναφέρεται στις ανακοινώσεις- διαφημίσεις της υπηρεσίας. Συγκρατήστε τον αριθμό αυτό για την εξυπηρέτησή σας.
Το είδαμε στο: http://anemo-milos.blogspot.com/2010/09/sos.html#more#ixzz10UJLVhza
1 Μην καταχωρείτε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου σε ιστοσελίδες, αν δεν έχετε πρώτα διαβάσει προσεκτικά όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις με τους οποίους παρέχεται η υπηρεσία που σας ενδιαφέρει. Διαφημίσεις για δωρεάν προσφορές ή συμμετοχή σε κληρώσεις, ενδέχεται να συνοδεύουν συνδρομητικές υπηρεσίες.
2 Το συνηθέστερο μοντέλο Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης είναι οι συνδρομητικές υπηρεσίες, για τις οποίες ενδέχεται να πληρώνετε ένα ποσό εφάπαξ ή ανά εβδομάδα, για να λαμβάνετε υπηρεσίες, όπως είναι η τακτική λήψη wallpaper ή η συχνή αγορά ringtones.
3 Διαβάζετε προσεκτικά όλους τους όρους των σχετικών διαφημιστικών καταχωρήσεων, προκειμένου να πληροφορηθείτε αν αφορά συνδρομητικές υπηρεσίες ή υπηρεσίες που ολοκληρώνονται σε ένα ή περισσότερα SΜS κ.λπ.
4 Η χρέωση του SΜS μιας Υπηρεσίας Πολυμεσικής Πληροφόρησης μπορεί να αφορά είτε την αποστολή είτε τη λήψη του SΜS. Η χρέωση με τη λήψη του SΜS αφορά συνήθως τις συνδρομητικές υπηρεσίες. Σε κάθε περίπτωση, το κόστος που εμφανίζεται στις διαφημίσεις είναι αυτό με το οποίο θα πρέπει να χρεωθείτε για την υπηρεσία, ανεξαρτήτως αν ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας σας χρεώνει με το εισερχόμενο ή το εξερχόμενο SΜS.
5 Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών, οι πάροχοι Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης υποχρεούνται να διαθέτουν γραμμή βοήθειας- παραπόνων (Ηelp Line), όχι πρόσθετης χρέωσης, η οποία πρέπει να αναφέρεται στις ανακοινώσεις- διαφημίσεις της υπηρεσίας. Συγκρατήστε τον αριθμό αυτό για την εξυπηρέτησή σας.
Το είδαμε στο: http://anemo-milos.blogspot.com/2010/09/sos.html#more#ixzz10UJLVhza
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου