Πέμπτη, 9 Ιουνίου 2011
Καταγγελία δανειολήπτη της Κρήτης ,για την Αγροτική Τράπεζα
Άναυδη άφησε την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ , η καταγγελία καταναλωτή (αγρότη) της Κρήτης, ο οποίος είχε δανειοδότηση ποσού 5.000.000 δραχ, από την Αγροτική Τράπεζα της περιοχής του ,και σύμφωνα με τις διάφορες τεχνικές της Τράπεζας, (αναδανειοδοτήσεις, έξοδα τράπεζας κ.λ.π) το ίδιο το Δάνειο ,έχει φθάσει σήμερα στο.....
ποσό των 80.000 Ευρώ.
Ο καταναλωτής ,ζήτησε την βοήθεια της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ρώτησε αν μπορεί να υπαχθεί στην ρύθμιση του Ν.3869/2010, αλλά όταν του ζητήθηκε η γνωστοποίηση του χρέους του, δηλ.ποιο είναι το οφειλόμενο ποσό στην Τράπεζα, η έκπληξη όλων των Οικονομοτεχικών και Νομικών που ήταν παρόντες στα γραφεία της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ήταν δικαιολογημένη, έδειξαν αδυναμία συνδρομής, διότι ο καταναλωτής καλείτο να ρυθμίσει ένα όγκο δανείου, το οποίο σύμφωνα με την καταγγελία του, δεν είχε εκταμιεύσει ποτέ.Μέλημα της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, και των συνεργατών της ,είναι να ξετυλίξει «τον μίτο της Αριάδνης», δηλ. να ερευνήσει ποιο είναι το νόμιμο χρέος του καταναλωτή και όχι εκείνο που του καταλογίζει η Τράπεζα..Και η αρχή έγινε, συνεχίζεται και θα συνεχιστεί μέχρι να δικαιωθεί οικονομικά και ηθικά ο καταναλωτής.
Το μεγάλο τόλμημα της υπερχρέωσης, από μεριάς Τράπεζας, έγινε, την χρονική περίοδο μετατροπής του δανείου του καταναλωτή, από δραχμή σε Ευρώ , χωρίς εξήγηση για τον καταναλωτή, παρά μόνο ψυχολογικά πιεζόταν, δεχόταν ,εκφοβιστικά έγγραφα από μεριάς Τράπεζας ,για την πληρωμή της δημιουργηθείσης από την Τράπεζα απαίτησης ..που μάλιστα έφθασαν σε σημείο, να τον απειλούν μέχρι υλοποίησης πλειστηριασμού της κατοικίας του.
Επειδή, η όλη υπόθεση , σύμφωνα με την καταγγελία του καταναλωτή, δημιούργησε βλάβη στην υγεία του( ανίατη ασθένεια) για τον καταναλωτή( ιατρικά στοιχεία το αποδεικνύουν), η καταγγελία ελέγχετε από Οικονομολόγους συνεργάτες της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ , με αυστηρότητα ,από την βάση, βήμα με βήμα, ως προς τις παράνομες συμβάσεις που δημιουργούσε η Τράπεζα, με τις αναδανειοδοτήσεις, πιέζοντας ψυχολογικά τον καταναλωτή να συναινέσει , δηλ.η Τράπεζα εντέχνως παρέβαινε στην βούληση του καταναλωτή, αφού κεφαλαιοποιούσε υπερχρεώσεις τόκους και έξοδα, πάνω στο ίδιο κεφάλαιο.
Μόλις φθάσουν στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, οι λεπτομερείς αναλύσεις του τεχνάσματος, από το Οικονομοτεχνικό επιτελείο, θα κληθεί εξωδίκως η Τράπεζα από την Νομική Υπηρεσία της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, να αιτιολογήσει την όλη της συμπεριφορά,όσο αφορά την δημιουργηθείσα σήμερα οικονομική απαίτησή της, και αφού κληθεί να αφαιρέσει και μηδενίσει τις μη νόμιμες απαιτήσεις της ,τότε πλήρης ο φάκελος θα αποσταλεί στην Εισαγγελική Αρχή της κατοικίας του καταναλωτή για τα περαιτέρω,Για τις δυσμενείς συνέπειες που δημιούργησε αυτή η πρακτική της Τράπεζας, στην υγεία του καταναλωτή θα ασκηθεί αγωγή αποζημίωσης κατά της Τράπεζας από τον καταναλωτή με την συνδρομή της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ.
Τέλος η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, καλεί τους καταναλωτές να αποβάλουν τον φόβο,που κάποιοι προσπαθούν τεχνηέντως να μας εμφυτεύσουν.Δεν υπογράφουμε καμία σύμβαση για κανένα Πιστωτικό ΄Ίδρυμα, χωρίς την ενημέρωση και Συνδρομή, του Οικονομοτεχνικού και Νομικού Επιτελείου της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, του Φορέα του καταναλωτή, που διαθέτει σήμερα Παγκρήτιο δίκτυο εθελοντικής συμβουλευτικής μέριμνας.
Για περισσότερη ενημέρωση συμβουλευτική και καταγγελίες στα τηλέφωνα της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ 2821092666 και 2821092306.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ)
Ιωάννα Μελάκη
http://daneiakartes.zedo.gr/
ποσό των 80.000 Ευρώ.
Ο καταναλωτής ,ζήτησε την βοήθεια της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ρώτησε αν μπορεί να υπαχθεί στην ρύθμιση του Ν.3869/2010, αλλά όταν του ζητήθηκε η γνωστοποίηση του χρέους του, δηλ.ποιο είναι το οφειλόμενο ποσό στην Τράπεζα, η έκπληξη όλων των Οικονομοτεχικών και Νομικών που ήταν παρόντες στα γραφεία της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ήταν δικαιολογημένη, έδειξαν αδυναμία συνδρομής, διότι ο καταναλωτής καλείτο να ρυθμίσει ένα όγκο δανείου, το οποίο σύμφωνα με την καταγγελία του, δεν είχε εκταμιεύσει ποτέ.Μέλημα της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, και των συνεργατών της ,είναι να ξετυλίξει «τον μίτο της Αριάδνης», δηλ. να ερευνήσει ποιο είναι το νόμιμο χρέος του καταναλωτή και όχι εκείνο που του καταλογίζει η Τράπεζα..Και η αρχή έγινε, συνεχίζεται και θα συνεχιστεί μέχρι να δικαιωθεί οικονομικά και ηθικά ο καταναλωτής.
Το μεγάλο τόλμημα της υπερχρέωσης, από μεριάς Τράπεζας, έγινε, την χρονική περίοδο μετατροπής του δανείου του καταναλωτή, από δραχμή σε Ευρώ , χωρίς εξήγηση για τον καταναλωτή, παρά μόνο ψυχολογικά πιεζόταν, δεχόταν ,εκφοβιστικά έγγραφα από μεριάς Τράπεζας ,για την πληρωμή της δημιουργηθείσης από την Τράπεζα απαίτησης ..που μάλιστα έφθασαν σε σημείο, να τον απειλούν μέχρι υλοποίησης πλειστηριασμού της κατοικίας του.
Επειδή, η όλη υπόθεση , σύμφωνα με την καταγγελία του καταναλωτή, δημιούργησε βλάβη στην υγεία του( ανίατη ασθένεια) για τον καταναλωτή( ιατρικά στοιχεία το αποδεικνύουν), η καταγγελία ελέγχετε από Οικονομολόγους συνεργάτες της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ , με αυστηρότητα ,από την βάση, βήμα με βήμα, ως προς τις παράνομες συμβάσεις που δημιουργούσε η Τράπεζα, με τις αναδανειοδοτήσεις, πιέζοντας ψυχολογικά τον καταναλωτή να συναινέσει , δηλ.η Τράπεζα εντέχνως παρέβαινε στην βούληση του καταναλωτή, αφού κεφαλαιοποιούσε υπερχρεώσεις τόκους και έξοδα, πάνω στο ίδιο κεφάλαιο.
Μόλις φθάσουν στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, οι λεπτομερείς αναλύσεις του τεχνάσματος, από το Οικονομοτεχνικό επιτελείο, θα κληθεί εξωδίκως η Τράπεζα από την Νομική Υπηρεσία της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, να αιτιολογήσει την όλη της συμπεριφορά,όσο αφορά την δημιουργηθείσα σήμερα οικονομική απαίτησή της, και αφού κληθεί να αφαιρέσει και μηδενίσει τις μη νόμιμες απαιτήσεις της ,τότε πλήρης ο φάκελος θα αποσταλεί στην Εισαγγελική Αρχή της κατοικίας του καταναλωτή για τα περαιτέρω,Για τις δυσμενείς συνέπειες που δημιούργησε αυτή η πρακτική της Τράπεζας, στην υγεία του καταναλωτή θα ασκηθεί αγωγή αποζημίωσης κατά της Τράπεζας από τον καταναλωτή με την συνδρομή της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ.
Τέλος η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, καλεί τους καταναλωτές να αποβάλουν τον φόβο,που κάποιοι προσπαθούν τεχνηέντως να μας εμφυτεύσουν.Δεν υπογράφουμε καμία σύμβαση για κανένα Πιστωτικό ΄Ίδρυμα, χωρίς την ενημέρωση και Συνδρομή, του Οικονομοτεχνικού και Νομικού Επιτελείου της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, του Φορέα του καταναλωτή, που διαθέτει σήμερα Παγκρήτιο δίκτυο εθελοντικής συμβουλευτικής μέριμνας.
Για περισσότερη ενημέρωση συμβουλευτική και καταγγελίες στα τηλέφωνα της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ 2821092666 και 2821092306.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ)
Ιωάννα Μελάκη
http://daneiakartes.zedo.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου